فاز جدید برنامه های آوا و سیمای اینترنتی مدیریت شهری کرج کلید خورد

سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج از آغاز فاز جدیدی از برنامه های رادیو و سیمای اینترنتی مدیریت شهری کرج خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، سید علیرضا موسوی این خبر را اعلام کرد و گفت: این مجموعه که متشکل از فایل های صوتی و تصویری مصاحبه با مدیران شهری است، از شنبه 22 دی ماه جاری فعالیت خود با شیوه جدیدی آغاز می کند.
وی با اشاره به اینکه رادیو اینترنتی مدیریت شهری دهه فجر سال 93 و سیمای اینترنتی این مجموعه در مرداد 95 راه اندازی شد و تا کنون بازخورد آن در مطالب آموزشی مختلف اعم از آموزش های شهروندی، اطلاع رسانی گسترده از عملکرد شهرداری به شهروندان مطلوب بوده است، گفت: این مجموعه از تاریخ یاد شده، روزانه در چهار نوبت با مدیران ارشد شهری، مدیران مناطق 10 گانه، روسای سازمانها، اعضای شورای اسلامی شهر و معاونتها به گفتگو می نشیند.
این مسئول هدف از فعالیت این مجموعه را برقراری ارتباط صمیمی با شهروندان و افزایش آگاهی شهروندان از خدمات ارائه شده در شهر ذکر و عنوان کرد: مصاحبه و گفتگو، وقایع و رویداد، سخنرانی، اخبار و گزارش، موسیقی، قصه های شهری، کتاب گویا، شعر و ادب، آموزش و برنامه های ترکیبی، مذهبی از جمله بخش های رادیو اینترنتی مدیریت شهری کرج به شمار می رود.
موسوی اضافه کرد: کرج شناسی از دیگر بخش های آوای مدیریت شهری کرج است که به معرفی شهر و روستاهای اطراف کرج و اماکن زیارتی و تاریخی می پردازد که این موضوع کمک شایانی به شناخت استان البرز از نظر جغرافیایی می کند.
سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج، راه اندازی سیمای اینترنتی را نیز اقدامی بسیار مطلوب و ارزشمند ارزیابی و خاطرنشان کرد: دنیای امروز، دنیای فضای مجازی است و روابط عمومی ها باید خود را به سلاح و ابزار موجود در این فضا مجهز کرده و با امکانات به روز و تجهیزات کافی در جهان رسانه و فضای مجازی قد علم کنند؛ در غیر این صورت با سقوط و تباهی همراه خواهند بود.
این مسئول در پایان یادآور شد: شهروندان می توانند با تهیه تصاویر و گزارشات تصویری از مشکلات شهری، این اطلاعات را در سایت سیمای اینترنتی بارگذاری کرده و به دید مسئولان برسانند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 744652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =