وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از شهرداری کرج تقدیر کرد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از اقدام موثر و ارزشمند شهرداری کرج برای تاسیس "مرکز تسهیل گری و توانمند سازی کسب و کارهای نوپا" قدرانی کرد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز این خبر را اعلام کرد و گفت: محمد جواد آذری جهرمی مقام عالی وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات از شهرداری کرج به دلیل تاسیس "مرکز تسهیل گری و توانمند سازی کسب و کارهای نوپا" تمجید و تقدیر کرد و این مهم را نشان از درایت و آینده نگری این مجموعه دانست.
غلامرضا حمیدی ادامه داد: وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات راه اندازی "مرکز تسهیل گری و توانمند سازی کسب و کارهای نوپا" توسط شهرداری کرج را موجب توسعه اکوسیستم کارآفرینی فناورانه خواند و از این نهاد خدمات رسان برای حمایت از برگزاری رویداد های متعدد کارآفرینی قدردانی کرد.
وی یادآور شد: به گفته مقام عالی وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات، مساعدت مجموعه مدیریت شهری کرج به تاسیس این مرکز در راستای توسعه فرهنگ کارآفرینی در ایران کوچک بوده و بهبود زیست بوم استارتاپی با رویکرد توسعه ارتباطات و انتقال تجربه، نشان از وجود عصاره ای جامع از تلاش موثر در جهت عمل به منویات مقام معظم رهبری است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 744857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =