مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ایوانکوویچ پرسپولیس را متحول کرد و پرسپولیس هم در لیگ فوتبال، تغییر ایجاد کرد. البته ما همیشه به حمایت تمام قد هواداران احتیاج داریم.

به گزارش ایسنا، افشین پیروانی درباره تمدید قرارداد برانکو ایوانکوویچ گفت: به نظرم یکی از بهترین اتفاقاتی که در این مقطع می‌توانست برای پرسپولیس روی بدهد، امضای قرارداد جدید توسط ایوانکوویچ بود که تقریبا همه هواداران نیز خواهان آن بودند. خوشحالم که با شنیدن این خبر، شاد خواهند شد. برانکو مربی است که هواداران از صمیم قلب او را دوست دارند. برانکو عاشق پرسپولیس است و پرسپولیسی‌ها هم عاشق او هستند. او با حضور خود، فقط در پرسپولیس تحول ایجاد نکرد، بلکه تمام فوتبال ایران و لیگ برتر متاثر از حرکتی شده که پرسپولیس ایجاد کرد. اقدام امروز نه تنها تلاش برای ادامه موفقیت‌های پرسپولیس است بلکه به ادامه این حرکت نو در فوتبال ایران کمک خواهد کرد.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس به امید خدا امسال هم قهرمان خواهد شد. البته این عنوان می‌توانست سومین قهرمانی پیاپی پرطرفدارترین تیم ایران و آسیا باشد و صد البته نگاه همه اعضای خانواده بزرگ پرسپولیس به افتخارات بیشتر است.

پیروانی تصریح کرد: امروز گام بزرگی برای ادامه رشد و توسعه پرسپولیس برداشته شد ولی در نهایت تنها عامل تضمین کننده، حمایت تمام قد بهترین هواداران دنیا از باشگاه و تیم پرسپولیس است. پس به امید قهرمانی‌های بیشتر برای پرسپولیس پر افتخار، باید دست به دست هم بدهیم و به نوبه خود تیم محبوبمان را حمایت کنیم.
43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 744963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =