حضور کارآفرین ملی در سمینار ماهانه کانون کارآفرینان استان زنجان

رئیس کانون کارآفرینان استان زنجان از حضور «فاطمه مقیمی» در سمینار ماهانه هم اندیشی با کارآفرینان برتر کشور خبر داد.

صمد یوسفی اصل با اعلام اینکه خانم مقیمی از کارآفرینان ملی کشور در حوزه حمل و نقل و عضو اتاق بازرگانی ایران هستند، به خبرآنلاین گفت: حضور ایشان در زنجان فرصت مناسبی است تا علاقمندان به کسب و کار و کارآفرینی و جوانان به ویژه خانم ها از تجربیات این فعال حوزه حمل و نقل نهایت استفاده را داشته باشند.
وی ادامه داد: این برنامه 23 دی ماه سال جاری در محل سالن پارک علم و فناوری علوم پایه زنجان از ساعت 16 تا 18 برگزار خواهد شد.
به گفته رئیس کانون کارآفرینان استان زنجان، کانون کارآفرینی استان زنجان هر ماه میهمان یکی از کارآفرینان نمونه مطرح کشور است تا در نشست هم اندیشی تجربیات و آموخته های خود را در حوزه مربوطه در اختیار علاقمندان قرار دهند.
عضو شورای مرکزی کانون کارآفرینان کشور با تاکید بر ارتباط کارآفرینان و علامندان به ایجاد کسب و کار جدید با کارآفرینان نمونه ملی عنوان کرد: این فرصت از سوی کانون کارآفرینان استان زنجان فراهم شده است و امید داریم همچون برنامه های قبلی شاهد استقبال عموم علاقمندان باشیم.
یوسفی اصل تعداد زنان کارآفرین را نسبت به مردان در کشور کمتر دانست و ادامه داد: در این بین برخی از زنان کارآفرین چندان خود را مطرح نکرده اند و امید داریم با برگزاری این قبیل برنامه ها و دعوت از آنها شاهد معرفی و حضور پررنگ در جامعه باشیم.
 سیده فاطمه مقیمی تولد شهریور ۱۳۳۷ تهران کارآفرین ایرانی، اولین پرزیدنت سازمان جهانی تبلیغات IAA در ایران، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی و عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی و صنعت و معدن تهران است.
ایشان دارای مدرک دکترای مارکتینگ و مهندسی راه و ساختمان، مؤسس و مدیر عامل شرکت حمل و نقل بین‌الملل سدیدبار است و در کارگروه‌های مرتبط با موضوع حمل‌ونقل همکاری‌های زیادی دارد. او در سال ۱۳۵۸ در یک شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی ابتدا در بخش ترجمه و بعد در بخش کامیون داری شروع به کار کرد و مدت سه سال در آن شرکت بود.

مقیمی در سال ۱۳۶۱ تصمیم به کار مستقل گرفت که این تصمیم تا مرحله اجرایی شدن دو سال طول کشید و در سال ۱۳۶۳ اولین شرکت خود را به ثبت رساند، از همان زمان تاکنون بدون وقفه در رشته‌های مختلف به تحصیل و تدریس و کارآفرینی و امورعام المنفعه مبتنی بر کارآفرینی پرداخته است.

 

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 744972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =