مسئولان انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال خواستار توقف فعالیت حرفه‌ای سرخپوشان به دلیل نامه دو بازیکن شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، باشگاه پرسپولیس که در سال‌های گذشته با بدهی‌های انباشته زیادی مواجه بود و این بدهی‌ها پرونده‌هایی را هم از این باشگاه در فیفا باز کرده بود، در چند ماه اخیر تلاش زیادی کرده است رضایت تعدادی از طلبکارانش را بگیرد.

درحالی که مسئولان باشگاه طی روزها و هفته های گذشته بدهی به برخی بازیکنان گذشته این تیم را پرداخت کرده اند اما به تازگی کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه ای را برای این باشگاه و فدراسیون فوتبال ارسال کرده اند و طی آن خواسته اند فعالیت حرفه ای سازی باشگاه متوقف شود.

به دنبال نامه ای که جواد کاظمیان و مسعود همامی به خاطر دریافت مطالباتشان برای فیفا ارسال کرده اند، مسئولان انضباطی این فدراسیون و کنفدراسیون آسیا ضمن بررسی آن در نامه ای به همتایان خود در ایران خواسته اند تا مجوز حرفه ای سازی باشگاه پرسپولیس را متوقف کنند تا به این موضوع رسیدگی شود.

این نامه در حالی ارسال شده است که کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال نیز پیگیر این موضوع است و تلاش های زیادی را نیز به همراه باشگاه پرسپولیس انجام داده تا این مشکل حل شود. با این حال رسیدن این نامه کمی اوضاع را پیچیده کرد و حالا باشگاه پرسپولیس و این کمیته باید توضیحات خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه دهند.


256 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 745025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =