برگزاری دوره آموزشی حقوق شهروندی در نواحی و مناطق استان زنجان

دبیر کمیته ی صیانت از حقوق شهروندی و ارتقای سلامت اداری استان از برگزاری دوره آموزشی حقوق شهروندی درنواحی و مناطق استان زنجان خبرداد.

علی محمدی در این باره به خبرآنلاین گفت: برگزاری دوره های آموزشی حقوق شهروندی با هدف آشنایی بیش از پیش فرهنگیان با حقوق شهروندی و افزایش اطلاعات حقوقی عوامل اجرایی ، آموزشی و پرورشی مدارس سطح استان از الزامات است.
وی افزود:بر این اساس و با همت کمیته صیانت از حقوق شهروندی و ارتقای سلامت اداری استان، 6 ساعت دوره آموزشی حقوق شهروندی بصورت حضوری و با بهره گیری از 12 مدرس استانی،از نهم آذر ماه سال جاری در مدارس ناحیه دو زنجان کلیدخورد.
دبیر کمیته ی صیانت از حقوق شهروندی و ارتقای سلامت اداری استان اضافه کرد: این دوره بر اساس زمان بندی صورت گرفته روزهای پنجشنبه ی هر هفته و بصورت همزمان در 10 کلاس در نواحی مناطق مختلف برگزار گردیده است.
محمدی ضمن قدردانی از استقبال همکاران از دوره آموزشی فوق ابراز داشت:تاکنون این دوره برای عوامل اجرایی ، آموزشی ، پرورشی و کارکنان اداره آموزش و پرورش ناحیه ی دو ، ابهر ، سلطانیه ، ایجرود و خدابنده برگزارشده و به اتمام رسیده است.
رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخ گویی به شکایات آموزش وپرورش استان زنجان یادآورشد:طبق برنامه ریزی انجام گرفته ، کلاس های مابقی مناطق نیز حداکثر تا دهم اسفند ماه سال جاری به پایان خواهد رسید.
دوره ی مذکور برای کارکنان شاغل در اداره کل و ادارات مناطق به صورت غیرحضوری برگزار گردیده است و همچنین برای شرکت کنندگان در این دوره ها نیز گواهی نامه شرکت در دوره های آموزشی صادر می گردد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 745069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =