شفر: همه می‌خواهند استقلال را ببرند/ ظاهرا برانکو رئیس جدید کمیته انضباطی است

وینفرد شفر گفت: هر کسی می‌خواهد اولین تیمی باشد که به ما گل می‌زند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سایپا حاضر شد و اظهار کرد: بابت تاخیر عذرخواهی می‌کنم. دستیار جدید ما و مدیرعامل سر تمرین آمده بودند. جلسه با بازیکنان باعث شد تاخیر ما افزایش یابد. خوشحالم که میگویل اینجاست. او در جاماییکا دستیار من بود و در کارابیان کوپا آمریکا کنار من بود.

شفر گفت: فردا بازی راحتی نخواهیم داشت. تمام تیم‌ها میخواهند استقلال را ببرند. هر تیمی می‌خواهد تیم اولی باشد که مقابل ما گل بزند. من به بازیکنانم گفتم این موضوع طبیعی است و باید به همه تیم ها احترام بگذاریم. نمی‌خواهم بازیکنی با غرور بازی کند.

او ادامه داد: نمیخواهم کسی برای هواداران خودنمایی کند. سایپا سفت و محکم بازی می کند و تیم خوبی است. باید مثل آخرین بازی خانگی‌مان با صبر و حوصله بازی کنیم و بتونیم برنده میدان شویم.

خبرنگاران حاضر در نشست خبری، به این دلیل که شفر با تاخیر به نشست آمده بود تصمیم گرفتند سوالی از او نپرسند و تنها توضیحات او درباره بازی را پوشش دادند.

همچنین شفر پس از نشست و در جمع خبرنگاران در حالی که خودمانی با آنها حرف می‌زد، با نشان دادن عکس برانکو ایوانکویچ گفت: شغل او چیست؟! ظاهرا این آقا (برانکو) رییس جدید کمیته انضباطی است! آنقدر مسئله جپارف را بزرگ کردند و مرتب خطای او را پخش کردند که این بازیکن محروم شود. آیا برانکو درباره تکل وحید امیری که روی ساق بازیکن نفت رفت، حرفی زد؟
او همچنین درباره هل دادن برانکو که در برنامه ۹۰ آن را نمایش دادن صحنه هل دادن بازیکن نفت تلقی کردند نیز گفت: آیا درست است که بازیکن من با مشت به صورت داور برند و به او بگوید می‌خواستم صحنه را نشان بدهم؟


256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 745194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =