مصطفی دنیزلی مربی گرانی برای تراکتور می‌شود و البته به نظر می‌رسد روند مذاکرات طرفین خیلی خوب پیش نمی‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مذاکرات تراکتورسازی که نمایندگانش در استانبول هستند با مصطفی دنیزلی خیلی خوشایند پیش نمی روند. این مربی 70 ساله که چند سالی است تقریبا از دایره مربیان فعال کنار افتاده، خیلی تمایل و انگیزه گذشته برای کار را ندارد. او که اولین بار با آجورلوها به ایران آمد و هنوز هم آن ماجرای توافق تاریخی شان نقل محافل ورزشی است. جایی که سردار آجرلو به او گفته بود تو مصطفی، منم مصطفی! تو مسلمانی منم مسلمان ولی تو کارهایی می کنی که من نمی کنم! پس بیا و تخفیف بده هنوز در یاد فوتبالی ها مانده است.

البته این بار دنیزلی برای تراکتورسازی خیلی ارزانتر خواهد بود اما او تقریبا دیگر حتی نیمی از انرژی سابقش را ندارد و تنها یک نام بزرگ برایش مانده و خودش هم انگار خیلی تمایلی به کار جدی ندارد. هرچند وسوسه قرارداد و پول مربیگری هنوز هم برایش جذاب خواهد بود. 

دنیزلی چهره ای جذاب برای فوتبال ایران بوده و هست و هنوز حامیانی سنتی دارد اما منتقدانی که شفر را با این همه انرژی یک بازنشسته می نامیدند، اگر دنیزلی این روزها را ببینند احتمالا حملات تندتری خواهند داشت. 

دنیزلی شباهت زیادی به بلاژویچ در زمان بازگشت به ایران و رفتن به مس کرمان دارد و خیلی آن پاشای سابق نیست. البته آجورلوها روی بداخلاق دنیزلی را هم دیده اند. زمانی که او در کورس قهرمانی با تیم‌شان به اصفهان نرفت و تهران نشست تا پاس به ذوب آهن ببازد و آنها دو قهرمانی در لیگ برتر را در کارنامه نداشته باشند.

41258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 746760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =