گل‌دیلی نوشت: سرمربی سابق تیم‌ملی و باشگاه پرسپولیس از اتفاقی که برای کشتی سانچی افتاد ناراحت است.

محمد مايلي‌كهن سرمربي سابق تيم‌ملي و باشگاه پرسپوليس از اتفاقي كه براي كشتي سانچي افتاد ناراحت است. با وي كه اين روزها دل و دماغ حرف زدن ندارد، درخصوص حضور صالحي‌اميري در ورزش، جدايي طارمي از پرسپوليس و همچنين شانس قهرماني سرخ‌ها در ليگ برتر همكلام شديم.
از شرايط اين روزهاي فوتبال ايران خبر داريد؟
اين روزها به دليل اتفاقي كه براي تفتكش سانچي و خدمه‌اش افتاد خيلي ناراحت هستم و زياد حال و حوصله صحبت كردن ندارم. به نظر من در اين مملكت بايد تمام دانشكده‌ها را بست. وقتي رييس كميته المپيك ما صالحي‌اميري مي‌شود و همه براي آن قيام مي‌كنند، بايد فاتحه ورزش را خواند.
درخصوص حضور صالحي‌اميري در كميته المپيك صحبت كنيد.
مطمئن باشيد چهار سال آينده در المپيك ما در همه رشته‌ها قهرمان خواهيم شد؛ وقتي همه قيام مي‌كنند، يعني اينكه ما قهرمان خواهيم شد! به نظر من بايد در دانشگاه‌ها را گِل گرفت. دانشكده ورزش به چه كار ما مي‌آيد؟! وقتي مني كه تربيت بدني خوانده‌ام، بروم شهرداري؟ يا مثلا كسي كه كشتيراني خوانده، سر از تربيت‌بدني درمي‌آورد، دنبال كدام دانشكده مي‌گرديم. در مملكت ما همه چيز سر جاي خودش است!
از شرايط پرسپوليس خبر داريد؟
فقط مي‌دانم در بازي آخرشان مقابل سياه‌جامگان موفق به كسب پيروزي شدند.
خيلي‌ها پرسپوليس را از پيش قهرمان مي‌دانند.
شرايط پرسپوليس خوب است. آنها اختلاف زيادي با تيم‌هاي ديگر در جدول دارند و همين حاشيه امنيت است. به نظرم شانس پرسپوليس براي قهرماني بيشتر از ساير تيم‌هاست.
مهدي طارمي هم از پرسپوليس جدا شد.
طارمي فوتباليست بااستعدادي است. در فصول گذشته توانست گل‌هاي زيادي را براي پرسپوليس به ثمر برساند و آقاي گل شود. احتمالا به صلاحش بوده كه چنين تصميمي را گرفته البته من فكر مي‌كنم پرسپوليس مهاجمان خوبي دارد و مشكل زيادي از بابت عدم حضور طارمي به وجود نيايد.
اين روزها كي‌روش در مرخصي به سر مي‌برد. در اين باره چه نظري داريد؟
ايشان در اكثر مواقع در مرخصي به سر مي‌برند و كسي هم نيست كه به او چيزي بگويد. تنها مربي‌اي كه بيشتر از نصف سال را در مرخصي و تعطيلات است.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 746933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =