تراکتوری‌ها «سالام» را روی نیمکت می‌نشانند

تراکتورسازی برای جانشینی یحیی با یک مربی جوان ترک تبار به توافق رسیده که سابقه قهرمانی در لیگ این کشور را هم دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از اینکه مسولان تراکتورسازی تبریز و یحیی گل محمدی سرمربی سابق این تیم برای ادامه همکاری به توافق نرسیدند،چند گزینه برای هدایت تراکتوری های مطرح شد که نام یکی از آن ها برای همه آشنا بود.

مصطفی دنیزلی سرمربی سابق پرسپولیس که در حال حاضر هدایت هیچ تیمی را بر عهده ندارد در چند روز گذشته نامش به عنوان اصلی ترین گزینه هدایت تراکتورسازی مطرح می شد. پس از مذاکراتی که این باشگاه تبریزی با مصطفی پاشا انجام داد سرانجام دو طرف به توافق مالی نرسیدند و قضیه حضور دوباره دنیزلی در ایران منتفی شد.

مدیران تراکتوری که می دانستند شاید با دنیزلی به توافق نرسند همزمان با او با چند مربی دیگر مذاکره می کردند تا تیمشان خیلی هم بدون سرمربی نماند. در این مذاکرات همزمان و پس از اینکه مشخص شد دنیزلی سرمربی این تیم نمی شود، باشگاه تراکتورسازی با ارتور سالام مربی ترک تبار و سابق باشگاه بشیکتاش به توافق رسید. 

سالام 48 ساله در دوران بازیگری خود 167 مسابقه در ترکیب بشیکتاش انجام داده و به عنوان سرمربی هدایت تیمهای سامسون اسپور، کایسری اسپور، بشیکتاش، بورسیا اسپور، اسکیسه اسپور و مالاتیا اسپور را برعهده داشته است.

او با تیم بورسا اسپور سابقه قهرمانی در لیگ ترکیه را دارد و با این تیم در لیگ قهرمانان اروپا نیز حضور داشته است.

ارتور سالام امشب وارد تبریز می شود تا پس از مذاکرات نهایی قرارداد خود را با تراکتورسازی تبریز امضا کند. 

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =