شهردار اردبیل گفت: منطقه نمونه گردشگری شورابیل جزو اصلی ترین شاخصه های توسعه استان اردبیل است و تمامی ساز و کارهایی که برای توسعه این منطقه نیاز است باید فراهم شود تا شورابیلی متفاوت با گذشته داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حمید لطف اللهیان در جلسه کمیته سیاست گذاری شورابیل تصریح کرد: منطقه نمونه گردشگری شورابیل پتانسیل و ظرفیت بسیاری برای توسعه و گسترش دارد که جزو شاخصه های اصلی توسعه استان به شمار می رود، از این رو ضروری است با برنامه ریزی های منسجم و به موقع، این منطقه را بیش از این توسعه داد.

وی با اشاره به طبیعت زیبای زمستانی این منطقه گفت: برنامه ریزی برای برگزاری رویداد و برنامه ها متناسب با هر یک از فصل های سال ضروری است و بایستی مدیران با نوآوری، برنامه های جدید ارایه کنند.

شهردار اردبیل ادامه داد: با نزدیکی به سال جدید و ورود گردشگران نوروزی به اردبیل ضروری است از همین امروز شروع به فراهم آوردن تجهیزات و امکانات انجام شود.

لطف اللهیان تصریح کرد: شهروندان و گردشگرانی که از این منطقه بازدید می کنند نشاط و رفاه می خواهند که باید زمینه این نشاط و رفاه فراهم شود، بنابر این هرگونه کم کاری از مسئولین خدمات شهری در حیطه شورابیل قابل قبول نیست.

شهردار اردبیل در ادامه سخنان خود به گسترش و توسعه فضای سبز از سوی سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری تاکید کرد و افزود : با نور پردازی و بهبود روشنایی، شورابیل منظره زیبا و دلنشینی در شب خواهد داشت.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =