خبر این بود‌؛ مجتبی جباری برای همیشه از فوتبال خداحافظی کرد، دور از زمین فوتبال. شنیدن این خبر به ویژه برای طرفداران استقلال و مجتبی جباری، تلخ بود. او که در بین آبی‌ها به زیدان آسیا معروف بود، به خاطر درخششی که همواره در زمین بازی داشت، طبیعتاً نباید به این شکل از فوتبال خداحافظی می‌کرد.

روزنامه خبرورزشی نوشت: مجتبی امسال روی دست هواداران به استقلال بازگشت و توقع این بود که روی دست آن‌ها هم برای همیشه از مستطیل سبز خداحافظی کند و فوتبال را کنار بگذارد. منبع خبر هم رضا عنایتی بود‌؛ مهاجم سال‌های نه چندان دور استقلال و سرمربی فعلی سیاه‌جامگان. از حرف‌های او این‌طور برداشت شده بود که چون جباری به مشهد نرفته، در نتیجه از فوتبال خداحافظی کرده است. این حرف‌هایی بود بین جباری و عنایتی و توقع این بود که بین آن‌ها باقی بماند اما حالا به عنوان یک خبر قطعی منتشر شده است. ۸ محبوب استقلالی‌ها اما همین چند روز قبل به خبرنگار ما گفته بود قصدی برای خداحافظی از فوتبال ندارد و نمی‌خواهد در شرایطی برود که بعضی‌ها فکر کنند چون نگذاشته‌اند در استقلال بازی کند، برای همیشه از فوتبال رفته است.
جباری در گفت‌وگوی تازه‌‌اش با خبرورزشی درباره خبری که منتشر شد، می‌گوید: «قویاً این شایعه را تکذیب می‌کنم. اینکه تصمیم گرفته‌ام فعلاً بازی نکنم، دلیل بر این نیست که تصمیم گرفته‌ام از دنیای فوتبال خداحافظی کنم. فکر می‌کنم از حرف‌هایی که من و آقای عنایتی زده‌ایم، سوء تفاهم شده است. همان‌طور که در مصاحبه اخیرم به شما گفتم، نیم‌فصل دوم نمی‌خواهم بازی کنم، دلیل آن هم کاملاً روشن بود، مدتی است تمرین نکرده‌ام و دوست نداشتم در این شرایط به تیمی بروم. هدفم همیشه این است که با آمادگی قرارداد ببندم. متأسفانه به خاطر رفتارهایی که شد، در این مدت از تمرینات تیمی به دور بودم ولی تصمیم دارم دوباره برگردم. از سویی بازی در تیمی غیر از استقلال در ایران برایم سخت بود.»
در سال‌های اخیر چندین و چند چهره محبوب بوده‌اند که دور از زمین فوتبال خداحافظی کرده‌اند ولی مجتبی جباری هم مثل هر فوتبالیست دیگری دوست ندارد این اتفاق برای او رخ دهد. جباری انگیزه زیادی دارد که دوباره برگردد و پا به توپ شود. فعلاً تصمیم او این است که در نیم‌فصل دوم بازی نکند و از فصل آینده دوباره در میادین آفتابی شود. هواداران دوست دارند جباری را در استقلال ببینند و حداقل این بازیکن با پیراهن تیم محبوبش فوتبال را کنار بگذارد. جباری می‌گوید: «هنوز برای فصل بعد هم چیزی مشخص نیست ولی من دوست دارم آماده شوم و برگردم. باید تا آن زمان دید که چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.»
جباری با مدیران باشگاه استقلال دچار اختلاف است و طبیعتاً در شرایطی که آن‌ها او را کنار گذاشته‌اند، تمایلی ندارد خداحافظی کند. او می‌خواهد مبارزه کند و برگردد تا نشان دهد این مدیران در هر سطحی که باشند، نمی‌توانند باعث دوری بازیکنی شوند که علاوه بر استقلال، سال‌ها سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را هم دارد. جباری در مصاحبه اخیر خود هم از مسئولان وزارت ورزش خواست تا اجازه ندهند مدیران چنین برخوردی با بازیکنانی که در فوتبال ایران زحمت‌ کشیده‌اند، کنند. جباری حرف‌های خود را این‌طور تمام می‌کند: «باید از هواداران تشکر کنم که هنوز لطف دارند و حمایت می‌کنند، برای من همین کافی است. چیزی بالاتر از هوادار در فوتبال وجود ندارد و وقتی آن‌ها چنین رفتاری می‌کنند و حتی می‌گویند امیدواریم روزی برگردی، به من انگیزه می‌دهد و برایم کافی است، به سایر مسائل توجهی ندارم.»

43503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 748742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =