ستاره ایرانی تیم اوسترشوند سوئد از هواداران تیمش تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ چند شب پیش دو تیم اوسترشوند سوئد و آرسنال انگلیس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا به مصاف هم رفتند که این دیدار در مجموع دو بازی رفت و برگشت 4-2 به سود آرسنال به پایان رسید. البته تیم سوئدی موفق شد در بازی برگشت آرسنال را در لندن با نتیجه 2-1 شکست دهد اما این برد برای صعود این تیم به مرحله بعدی این رقابت ها کافی نبود و این تیم حذف شد. سامان قدوس در این دیدار 90 دقیقه برای تیمش بازی کرد و هردو دو پاس گل تیمش را هم داد. به همین دلیل قدوس امروز با انتشار پستی در اینستاگرام خود از هواداران تیمش تشکر کرد و نوشت: با حمایت های شما می خواهیم بار دیگر این شکل موفقیت ها را تکرار کنیم. ممنون از حمایت هایتان و بدون شما این موفقیت امکان پذیر نبود.


همین درخشش قدوس در دو دیدار مقابل آرسنال حالا باعث شده تا پیشنهاد های زیادی برای این ستاره ایرانی اوسترشوند به دست مدیر برنامه او برسد. به همین دلیل سایت ساکرنت در گزارشی درباره قدوس نوشت: سامان قدوس در تیم استرسوند عملکرد قابل قبولی ارائه داده است و او بعد از جام جهانی روسیه در تابستان، راهی لیگ برتر انگلیس خواهد شد. از هم‌اکنون تیم‌هایی چون وستهام، برایتون، ساوتهمپتون، لسترسیتی و وست برومویچ خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن ایرانی شدند.
با این اوضاع بعید نیست که سامان را پس از جام جهانی 2018 روسیه در یک تیم بزرگ اروپایی ببینیم. این بازیکن چند هفته پیش دو پیشنهاد بزرگ از سلتاویگو اسپانیا و هوفنهایم آلمان داشت که به هردو آن ها جواب منفی داد و قرارداد خود را با اوسترشوند تمدید کرد. قطعا پس از جام جهانی شرایط تغییر خواهد کرد و سامان برای پیشرفت خود بالاخره به یکی از تیم هایی که به او پیشنهاد می دهند جواب مثبت خواهد داد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 757548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
    1 0
    رذیذیبذذ