مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری اردبیل از آمادگی کامل گروه های امدادی و عملیاتی برای مقابله با حوداث و اتفاقات احتمالی ناشی از آخرین چهارشنبه سال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛‌ محمود رضا یعقوبی تصریح کرد: بیش از 150 نیروی عملیاتی و ستادی آتش نشانی شهرداری اردبیل برای مقابله با اتفاقات احتمالی ناشی از چهارشنبه سوری به وضعیت آماده باش در آمدند.

وی با بیان این که 5 ایستگاه آتش نشانی در سطح شهر فعال است افزود: اکیپ های امدادی این سازمان بدون مرخصی و بصورت 24 ساعته با تجهیزات و امکانات کامل در روز سه شنبه در نقاط مختلف شهر و جنب کلانتری ها استقرار خواهند داشت.

وی ضمن هشدار به خانواده ها مبنی بر جلوگیری از استفاده کودکان از مواد آتش زا و مواد محترقه متذکر شد: خانواده ها آگاهی لازم به کودکان خود ارائه دهند و در صورت روشن کردن آتش، وسایل خاموش کننده در دسترس داشته باشند و هرگز در مکان‌های سربسته مانند پارکینگ اقدام به روشن کردن آتش نکنند.

وی ادامه داد: در مناطقی که در سال های اخیر شاهد کثرت حوادث یوده است، نیروهای امدادی بیشتر مستقر خواهد بود.

همچنین خواهش می‌کنیم از برقراری تماس با آتش‌نشانی به قصد مزاحمت و تفریح جدا خودداری كنند تا آتش‌نشانان بتوانند به موقع در حوادث واقعی حضور پیدا كند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 762223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =