۰ نفر
۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷
فیلم | ذوق‌زدگی ترامپ از دوشیدن عربستان

رئیس‌جمهور آمریکا در دیدار با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی در کاخ سفید مستقیماً ذوق‌زدگی‌اش را از دوشیدن عربستان سعودی ابراز کرد.

ترامپ گفت: عربستان سعودی جزو دوستان بسیار فوق‌العاده ما و از خریداران بزرگ تجهیزات ما بوده است. یکی از بزرگترین سرمایه‌گذاری‌ها در ایالات متحده متعلق به آنها است. [خطاب به بن سلمان] یکی از سرمایه‌گذاری‌های بزرگ شما خرید سهام شرکت‌ها و اقلام مختلف دیگر و تولید شغل برای آمریکایی‌ها است.

وی اضافه کرد: «من در ماه می در عربستان سعودی بودم. صدها میلیارد دلار به ایالات متحده بازگرداندیم. ما این را می‌دانیم و آنها هم می‌دانند.»

ترامپ سپس با برداشتن چند لوح که خریدهای تجهیزات نظامی توسط عربستان سعودی را نشان می‌داد گفت: «اینها بعضی از چیزهایی هستند که فروش آنها مورد تأیید قرار گرفته‌اند و در حال حاضر در حال ساخت هستند و به زودی تحویل عربستان سعودی می‌شوند.»

او سپس با اشاره به رقم اقلام خریداری‌شده توسط سعودی‌ها گفت: «اما اگر بر حسب دلار اینها را بررسی کنید، این یکی سه میلیارد دلار است، آن 533 میلیون دلار و آن یکی 525 میلیون دلار....»

ترامپ، در این نقطه به بن سلمان نگاه کرد و گفت: «این پول‌ها برای شما علف خرس است. بیشتر بخرید... این 880 میلیون دلار، این 645 میلیون دلار، این یکی 6 میلیارد دلار...»

محمد بن سلمان هنگام بیان این اظهارات توسط ترامپ، می‌خندد.

منبع: العالم

49311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 764268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • س ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۱
    1 0
    نشان از باعرضه بودن ترامپه. والا هرکی بتونه اینهمه ارز وارد مملکتش کنه باید به طلا گرفته بشه.
  • بی نام A1 ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۱
    0 0
    خیلی رک‌ و پوست کنده میگه که داریم می دوشیمش
  • مازنی IR ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۱
    1 0
    وقتی آمریکا یه کشوری می دوشه یه چیزی کف دستش می ذاره ولی وقتی دوشنده روسیه باشه نه تنها چیزی عاید گاو نمی‌شه بلکه اونقدر می‌دوشه تا شیر و خون با هم بیاد