سیم‌کارت‌های دائمی برای مودم‌های اینترنت ثابت یا TD-LTE ایرانسل ارائه شد.

به گزارش روابط عمومي ايرانسل، در راستاي ارائه آخرين فناوري‌هاي روز دنيا توسط بزرگترين اپراتور ديتاي کشور سيم‌کارت‌هاي دائمي براي مودم‌هاي اينترنت ثابت پشتيباني کننده از نسل‌هاي 4 و 4.5 (TD-LTE) در اختيار مشترکان قرار گرفت.

از مزاياي استفاده از سيم‌کارت‌هاي دائمي براي مودم‌هاي TD-LTE مي‌توان به تسهيل در پرداخت‌هاي دوره‌اي هزينه‌هاي مشترکان اشاره کرد.

مشترکاني که از سيم‌کارت‌هاي دائمي در مودم‌هاي TD-LTE استفاده مي‌کنند، در پايان هر دو ماه يک صورت‌حساب در نشاني پست الکترونيکي (email) خود دريافت مي‌کنند و براي پرداخت اين صورت‌حساب 28 روز فرصت دارند.

مبلغ حد اعتبار اوليه در اين سيم‌کارت‌ها 100هزار تومان در نظر گرفته شده است. حد اعتبار اوليه در سيم‌کارت‌هاي دائمي  مبلغي است که به صورت پيش‌فرض و بدون نياز به پرداخت وديعه، در حساب مشترکان سيم‌کارت‌هاي دائمي ايرانسل لحاظ مي‌شود، بر اين اساس مشترک مي‌تواند بدون نياز به پرداخت هزينه‌ اضافه، در طول دوره تا سقف اين اعتبار از حساب خود براي خريد بسته‌هاي اينترنت ثابت و يا به صورت مصرف آزاد استفاده کند. سيم‌کارت‌هاي دائمي پشتيباني کننده از نسل‌هاي 4 و 4.5 اينترنت ثابت (TD-LTE) ايرانسل با قيمت 60 هزارتومان ارائه شده است.

متقاضيان دريافت سيم‌کارت‌هاي دائمي براي مودم‌هاي TD-LTE مي‌توانند از طريق فروشگاه اينترنتي ايرانسل به نشاني shop.irancell.ir، اقدام کنند.

بسته‌هاي اينترنت موجود براي سيم‌کارت‌هاي دائمي TD-LTE بسته‌هايي مشابه با بسته‌هاي  ارائه شده براي سيم‌کارت‌هاي اعتباري نسل‌هاي 4 و 4.5 ثابت (TD-LTE) است.

ايرانسل از زمان بهره برداري تجاري تکنولوژي نسل چهار ثابت TD-LTE در کشور تا کنون بيش از 145 شهر را تحت پوشش قرار داده است.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 790015

برچسب‌ها