عملیات توزیع آب آشامیدنی بوسیله دو دستگاه تانکر 15 هزار لیتری در بین روستاهای همجوار تاسیسات توسط شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون آغاز شد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب: مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون از آغاز عملیات آبرسانی به روستاهای همجوار تاسیسات بوسیله دو دستگاه تانکر خبر داد و اظهار داشت : این اقدام در راستای تامین آب شرب روستاییان و جلب رضایتمندی این قشر شریف و همچنین عمل به مسئولیت های اجتماعی طیق روال سال های گذشته از ابتداي تیرماه 1396و با هماهنگی بخشداری غیزانیه آغاز گردید و تا پایان آبان ماه ادامه خواهد داشت.

مهندس محسن دهانزاده افزود : این عملیات بوسیله دو دستگاه تانکر 15 هزار لیتری که هرکدام روزانه دو نوبت به روستاهای مورد نظر آب رسانی می کنند انجام می شود که در مجموع هر روز 60هزار لیتر آب شرب در بین روستاهای اطراف تاسیسات که فاقد آب لوله کشی می باشند توزیع می گردد.

وی اظهار داشت : شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در کنار رسالت خطیر تولید نفت و گاز طي سال‌های 94 و 95 نسبت به تأمین آب شرب روستاهای بخش غیزانیه جمعاً به میزان به میزان 5 ميليون لیتر اقدام نموده و این اقدام در سال 96 و امسال نیز ادامه دارد.

مهندس دهانزاده از واگذاری 6 کیلومتر لوله 12 اینچ به آبفای روستایی جهت تأمین آب شرب روستاهای بخش غیزانیه در سال1395 و همچنین کارگذاری 1300 متر لوله 6 اينچ جهت آبرسانی به روستای مشرحات به عنوان بخش دیگری از اقدامات شرکت نفت و گاز کارون در امر آبرسانی به روستاها نام برد و افزود: در راستای کمک به طرح آبرسانی به روستاهای بخش غیزانیه این شرکت با هماهنگی مناطق نفتخیز جنوب و پس از اخذ مجوزات لازم ، پرداخت مبلغ 60 میلیارد ریال بابت احداث 30 كيلومتر خط لوله آب آشاميدني را متعهد گردید که تا کنون نیمی از آن کارسازی شده است.

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون همکاری با سازمان آبفار در اجرای پروژه 55 كيلومتري خط انتقال آب به روستاهاي بخش غيزانيه را اقدام مهم دیگری از این شرکت برشمرد و اظهار داشت : خط55 كيلومتري انتقال آب به روستاهای بخش غیزانیه در نقاط متعددی با خطوط اصلی نفت و گاز این شرکت تلاقی دارد که در راستای عام المنفعه بودن این پروژه طی بررسی های کارشناسی و برگزاری جلسه مشترک با کارشناسان سازمان آبفار ، دستورالعمل های فنی عبور اجرای پروژه در نقاط تلاقی به آن سازمان داده شد و در حال حاضر این پروژه در حال اجرا می باشد.

شركت بهره‌برداري نفت و گاز كارون با تامین 25 درصد نفت خام کل کشور بزرگترین شرکت بهره بردار تابع مناطق نفتخیز جنوب است که مسئوليت راهبري و توليد صيانتي نفت، گاز و مايعات گازي را با تولید بیش از یک میلیون و 30 هزار بشکه نفت خام برعهده ‌دارد .

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 790566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =