سراب شهوا منطقه مورد علاقه مردم خرم‌آباد است/ ایجاد جاذبه‌ای زیبا و ویژه برای ساکنین

شهردار خرم‌آباد با اشاره به علاقه‌مندی مدیریت شهری به طرح ساماندهی و زیباسازی سراب شَوا ، گفت: سراب و رودخانه شهوا از مناطق موردعلاقه مردم خرم‌آباد است که به‌نوعی برای اکثر ساکنین این شهر خاطره‌انگیز و فرح‌بخش است ولی متأسفانه در سال‌های گذشته به دلایل مختلف مورد غفلت واقع‌شده است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، وحید رشیدی با تقدیر از افرادی که به‌صورت داوطلبانه پیگیر مطالبات مردم منطقه در بحث ساماندهی سراب شَوا هستند، افزود: یکی از موانع تسریع در اجرای پروژه سراب شَوا قطعی مکرر برق است که باعث ازکارافتادن پمپ‌های موتورخانه و درنتیجه پر شدن نهر خصوصاً در محل پروژه و توقف عملیات درنتیجه آن است.

وی در ادامه حفظ حالت طبیعی رودخانه شَوا را در پروژه مذکور ضروری دانست و خاطرنشان کرد: ما تأکید داریم ضمن لایروبی و زیباسازی، بافت گیاهی کف رودخانه شَوا باید حفظ شود تا از حالت طبیعی خود خارج نشود ولی دیواره رودخانه با استفاده از سنگ کریستال نوسازی خواهد شد.

شهردار مرکز لرستان ادامه داد: در بخش پیاده‌رو ساحلی رودخانه شهوا نیز از سنگ ورقه‌ای مرغوب استفاده خواهد شد.

رشیدی در پایان با تأکید بر لحاظ سرعت و کیفیت در پروژه مذکور اظهار داشت: تمام سعی ما بر این بوده است که پروژه سراب شَوا به‌گونه‌ای طراحی و اجرا شود که ضمن حفظ ویژگی‌های طبیعی آن، منظره‌ای زیبا و فرح‌انگیز را برای عابرین و ساکنین منطقه فراهم آورده و به یکی از جاذبه‌های گردشگری مرکز استان تبدیل شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 791373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =