فرزاد مجیدی معتقد است که داور چهارم بازی دیشب فولاد و نساجی مثل ناظم مدرسه رفتار می‌کرده.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، فرزاد مجیدی سرپرست تیم نساجی قائمشهر گفت: من هنوز متوجه نشدم وظیفه داور چهارم چیست؟ آیا روح الله شریفی به عنوان داور چهارم باید از طریق گوشی به موعود بنیادی فر کمک فنی می کرد. همین طور آماده می بود در صورت مصدوم شدن داور وسط جانشین او شود یا مثل ناظم مدرسه مرتب به نیمکت نساجی مازندران تذکر می داد؟

وی ادامه داد: متاسفانه داور چهارم از اول بازی فقط روی نیمکت ما زوم کرده و با تذکرات بی دلیل و مداوم خود تمرکز جواد نکونام و دستیارانش را بر هم می زد در حالی که در طرف مقابل نیمکت حریف با اعتراض و داد و فریاد فراوان بدون تذکر شریفی کارش را پیش برد.

مجیدی افزود: به نظر می رسید روح الله شریفی با مربیان اسم و رسم دار مشکل داشته باشد و در تایم کولینگ برک(استراحت یک دقیقه ای در هر دو نیمه برای خنک شدن) هم نزد نکونام آمد و تذکر می داد نباید حرف فنی بزنید! این در حالی بود که نیمکت حریف و مربیانش در همان لحظه مشغول کوچ تیم فولاد بودند. جالب اینجاست بعد از اینکه دو بر یک عقب افتادیم دیگر داور چهارم تذکری به نیمکت ما نداد و رفت دنبال کارش!

سرپرست نساجی مازندران با اشاره به اینکه نیمکت نساجی مازندران یکی از آرام ترین و مودب ترین نیمکت های لیگ برتری است یادآور شد: همه ما احترام خاصی برای داوران قائل هستیم و سعی می کنیم بهترین شرایط را برای قضاوت داوران فراهم کنیم. همچنین معتقدیم اشتباه داوری بخشی از فوتبال است اما سه اشتباه بحث برانگیز داوری در سه بازی متوالی برابر تراکتورسازی تبریز، پارس جم و فولاد خوزستان از نظر هواداران ما دیگر بخشی از فوتبال نیست. خواهش من از فدراسیون فوتبال و کمیته داوران این است که به داد ما برسند. 

وی با اشاره به برخورد اتفاقی در فرودگاه اهواز با موعود بنیادی فر داور مسابقه خاطرنشان کرد: اتفاقا داور مسابقه هم به رفتارهای داور چهارم نقد داشت. هم خودم و هم ناظر داوری نقد داشتیم برخورد شریفی داور چهارم با نیمکت نساجی مناسب نبود و حتی گزارش داور چهارم علیه کیانوش رحمتی اشتباه بود ایشان مودبانه از ما بابت این رفتارها عذرخواهی کرد.مجیدی در پایان گفت: نساجی تیم پرطرفدار و مردمی است که توسط بخش خصوصی اداره می شود. ما باید بتوانیم جوابگوی هواداران خود باشیم که می پرسند چرا در دقیقه ۱۹ پنالتی مسلم مدافع فولاد روی عباس زاده اعلام نمی شود اما مهاجمان حریف آن قدر شیرجه می زنند که بالاخره پنالتی می گیرند. این اشتباهات بحث برانگیز داوری بخش  خصوصی را هم دلسرد می کند و عادلانه هم نیست. ما فقط می خواهیم داوری ها عادلانه و منصفانه باشد همین! 

 

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 797607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =