ایرنا نوشت: عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه در واکنشی به شایعه خروج او از این حزب گفت: من که خودم خبر ندارم از اعتدال و توسعه خارج شده ام. ممنون خواهم شد رسانه ای که این شایعه را منتشر کرده است، منبع خبری اش را به من هم بگوید.

فاطمه هاشمی افزود: اینکه قرار باشد هر روز به شایعات بی اساس پاسخ دهیم نه در حوصله ما و نه افکار عمومی است.

وی ادامه داد: در اعتدال و توسعه جلسات متعددی به صورت هفتگی، ماهانه، فصلی یا سالیانه برگزار می شود. حضور در این جلسات از جمله اولویت ها در برنامه های کاری بنده بوده و خواهد بود و تا جاییکه بتوانم در جلسات شرکت میکنم. مثلا دو هفته پیش که جلسه شورای راهبردی حزب (هیات اجرایی) برگزار شد، بنده هم از جمله حاضرین بودم.

فاطمه هاشمی
این عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه تاکید کرد: کشور ما هم اکنون بیش از هر زمان دیگر به اتحاد نیاز دارد، انتشار شایعات بی اساس، ناامیدکننده و تفرقه برانگیز قطعا اقداماتی خلاف منافع ملی تلقی می شوند.

اظهارات دهقان"تکذیب خبر کناره‌گیری سه عضو ارشد حزب اعتدال و توسعه"
غلامعلی دهقان، عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه، نوشته است: جناب خامسیان(رئیس دفتر عارف) توئیت کرده‌اند که سه عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه، آقایان اکبر ترکان و مرتضی بانک و خانم فاطمه هاشمی، ازحزب کناره‌گیری کرده‌اند وحزب در آستانه فروپاشی است! یاللعجب.

همین هفته گذشته در جلسه شورای مرکزی دو تن از این سه نفر حضور داشتند.
واقعیت این است میان اختلاف نظر و تنوع سلایق در یک مجموعه با کناره‌گیری باید تمایز قائل شد. جناب خامسیان! اطلاعات غلط به شما داده‌اند.

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 800402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
    14 1
    امروز اومده میگه: اطلاع دقیق بدین راجع به احتکار بررسی میکنیم، آخه یعنی تو نمیدونی کیا احتکار میکنن؟ چرا به این رای اعتماد دادن آخه.
  • ناشناس A1 ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
    5 15
    جواب این سوال مشخص است نه فقط شریعتمدار وزار دیگر هم استیضاح خواهند کرد چون از دولت کنیه دارند . تفکر اینها این است دیگی که برای ما نمی جوشد میخوام سر سگ توش بجوشه و گرنه همه از روی حسادت و کینه است از روی دلسوزی مردم نیست . اینها خائن مردم نه خادم
    • بی نام A1 ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
      2 2
      شما تورم 100 درصدی رو نمیبینی
    • بی نام A1 ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
      1 1
      امان از دست شما مرفهین بی درد
    • بی نام A1 ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
      2 2
      عزیزم پراید الان چند ؟؟؟ غیر از دولت کی تو این قضیه مقصر ؟؟
    • بی نام A1 ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
      2 1
      بد جوری عاشق این دولت شدی