مراسم ترحیم بهرام شفیع، مجری با سابقه برنامه‌های ورزشی تلویزیون، عصر امروز در مسجد بلال صداوسیما برگزار شد. اسحاق جهانگیری، معاون رییس‌جمهور از حاضران این مراسم بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در مراسم بزرگداشت زنده‌یاد بهرام شفیع که با حضور چهره‌های سرشناس دولت، رادیو و تلویزیون و ورزش برگزار شد، دوستان و همکاران این مجری پیشکسوت از سجایای اخلاقی و توانایی‌های دوران کاری او سخن گفتند.

اسحاق جهانگيرب معاون اول رييس‌جمهور، حجت‌الاسلام مجيد انصاری، مديران صداوسيما و مجريان صدا و سیما، ورزشكاران، پيشكسوتان ورزش و روسای فدراسيون‌های ورزشی، قائم‌مقام معاون سيما، مدير شبكه يك و دو و برخی از نمايندگان مجلس از حاضرین در مراسم ختم مرحوم شفیع بودند.

اسحاق جهانگیری

بهرام شفیع، 62 ساله، که از اوایل دهه 60 در شبکه یک سیما به عنوان گزارشگر مشغول به کار شد، در دهه گذشته نیز رییس فدراسیون هاکی ایران بود و موفقیت‌هایی را در این رشته ورزشی کسب کرد. شفیع که گزارش‌های بیادماندنی و مهمی از وی به یاد مانده است، تا همین هفته گذشته اجرای برنامه «ورزش و مردم» را پیش می‌برد و دو هفته‌ای بود که این برنامه را به صبح جمعه منتقل کرده بود.

وی بعد ازظهر سه‌شنبه به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بهمن تهران به لقاء الله پیوست. پیکر بهرام شفیع روز گذشته در باغ فیض به خاک سپرده شد.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 811663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی US ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۰
    1 0
    خدا رحمتش کند