bato-adv
کد خبر: ۱۴۵۹۷۳

تقاضای طلاق به خاطر جهيزيه چينی همسر!

تازه دامادي در آستانه آغاز زندگي مشترک به خاطر اين که لوازم برقي جهيزيه همسرش چيني است به دادگاه خانواده رفت و درخواست طلاق کرد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۴ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
تازه دامادي در آستانه آغاز زندگي مشترک به خاطر اين که لوازم برقي جهيزيه همسرش چيني است به دادگاه خانواده رفت و درخواست طلاق کرد.

به گزارش خراسان، اين مرد جوان که بهروز نام دارد يک سال قبل، بعد از آشنايي با دختري جوان به نام مهسا از وي خواستگاري کرد و آنها خيلي زود پاي سفره عقد نشستند. چون آن زمان بهروز وضعيت مالي مناسبي نداشت برگزاري جشن عروسي به يک سال بعد موکول شد اما اين زن و شوهر چند روز قبل حين چيدن جهيزيه دچار اختلاف شدند. اختلاف بين آن ها آن چنان بالا گرفت که مرد جوان صبح ديروز به دادگاه خانواده شماره دو تهران رفت و درخواست طلاق کرد.

اين مرد به قاضي پرونده گفت: قرار بود تا چند روز ديگر زندگي مشترکمان را آغاز کنيم اما وقتي خانواده مهسا جهيزيه اش را به خانه مان آوردند متوجه شدم بيشتر لوازم برقي آن چيني و بي کيفيت است. آنها با اين کارشان توهين بزرگي به من کردند. به همين دليل مي خواهم از او جدا شوم.

بهروز ادامه داد: مهريه همسرم ۶۶۶ سکه بهار آزادي است. علاوه بر آن قرار شد جشن مفصلي بگيرم. فکر مي کردم آنها در مقابل توقعي که از من دارند جهيزيه خوبي تهيه مي کنند اما وقتي جهيزيه را آوردند فهميدم بيشتر وسايل بي کيفيت و چيني است. اين کار آنها عصباني ام کرد و تصميم گرفتم پيش از شروع زندگي مشترک از همسرم جدا شوم.

براساس اين گزارش قاضي پرونده قرار است در جلسه آينده به اين درخواست رسيدگي کند.
برچسب ها: طلاق جهیزیه چینی
ایران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
دقیقا کارش شبیه اون خانومیه که به خاطر بینی زشت همسرش درخواست مهریه کرده.
در صورتی حق با بهروزه که خانواده دختر خانم وضع مالی خوبی داشتن اما جهیزیه خوبی ندادن.
اما حالا که فکر میکنم حتی اگه وضع مالی خوبی هم نداشتن پس توقعاتشونم باید تعدیل می کردن. نمی دونم !!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
مردك گوسفند..
سروش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
بهروزجان دمت گرم.....

حق با بهروز است
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۳
مجله فرارو
هم اکنون دیگران میخوانند