۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی دایی سرمربی نفت تهران امشب در گفت و گوی تلفنی در برنامه نود صحبت های مهمی را به زبان آورد.

دایی: مربی استقلال تا رختکن همراه داور رفت

به گزارش خبرورزشی، علی دایی در گفتوگوی تلفنی برنامه نود پیرامون اشتباهات داوری در بازی نفت و استقلال تهران گفت: یعنی چه آقای حقوردی شانس نیاورد که آن صحنه را اشتباه کرد؟؛ او چند صحنه در هر دو نیمه اشتباه داشت ولی خطاهایی گرفت که درست نبود؛ در تمام دنیا بیشتر گلها روی ضربه آزاد است؛ در بازی ما و استقلال بیشتر خطاها به سود آنها گرفته شد؛ اگر داور فقط یک اشتباه کرده بود حق را به آقای فنایی که میگوید آقای حقوردی بدشانسی داشته است، میدهم ولی آقای حقوردی یکی، دو مورد اشتباه نداشت.

او ادامه داد: امسال 9-8 پنالتی به سود ما اعلام نشده و چند بازیکن مقابل ما اخراج نشده ولی ما اعتراضی صورت ندادیم؛ اعتراض ما هم تا یه اندازهای است؛ فوتبال فقط پنالتی گرفتن نیست و شاید او بایک ضربه آزاد اشتباه مهمی داشته باشد؛ آقای حقوردی سابقه این مدل داوری برای استقلال داشته است؛ سالی که پیکان افتاد، سعید دقیقی یک گل سالم به استقلال زد ولی آقای حقوردی به سود استقلال قضاوت کرد.

سرمربی نفت تهران به بازی نیمه نهایی جام حذفی با سپاهان اشاره کرد و گفت: شهرکرد 110 کیلومتر با اصفهان فاصله دارد و مردم آن با اصفهانیها رابطه خوبی دارند ولی در بازی ما و سپاهان یک داور شهرکردی میگذارند.

دایی اضافه کرد: در بازی جام حذفی با سپاهان من تیم را بیرون نکشیدم و به بازیکنانم گفتم ما در این مسابقه شکست نمیخوریم؛ در جام حذفی این همه زحمت کشیدیم و استقلال را شکست دادیم ولی به ناحق داوری میشود؛ جالب اینجاست آقای کامرانیفر پس از مسابقه ما و سپاهان به داوری تبریک میگوید؛ ما خیلی از معادلات را برهم زدیم؛ متاسفانه دوست ندارند تیمی مثل نفت که خصوصی شده به فینال جام حذفی صعود کند.

او اظهار کرد: اگر آقای داور درست قضاوت میکرد من چه واکنشی نشان میدادم؟؛ مطمئنا احترام باید متقابل باشد؛ متاسفانه اینطور جا افتاده که داور هم اشتباه میکند ولی اینکه من اشتباه دارم بحث پیش میآید؟؛ داور حق ندارد به من ضربه بزند.

سرمربی نفت تهران پیرامون سکونشین شدناش مقابل استقلال ابراز کرد: هیچکس نگفته بود برای محرومیت باید چه کاری انجام دهم؛ نیروی انتظامی گفت باید کجا بنشینم؛ در دو، سه مورد تلفنی با نیمکت ارتباط برقرار کردیم و این مسئله را قبول دارم؛ من حرفهای خود را انتقال میدادم و نمیدانم چه کسی از کنار زمین این کار را میکرد ولی آیا این کار در فوتبال ایران برای نخستین بار انجام میشود؟

دایی ابراز کرد: در جام حذفی اخراج شدم ولی برای محرومیت از قوانینی استفاده کردند که در فیفا نیست چون در لیگ برتر محرومیتم را در نظر گرفتند؛ در فضای مجازی پخش شده که مربی استقلال تا دم در رختکن همراه داوران رفته ولی من نمیتوانم به داوران اعتراضی کنم؟

او تصریح کرد: کمیته انضباطی ماده 66 را برای محرومیتم میگوید ولی کجای این ماده گفته من دو جلسه محروم و 10 میلیون تومان جریمه شوم؟؛ به این ماده استناد کردند و اشتباه در رایگیری داشتند.

دایی تاکید کرد: فساد موقعی است که به ناحق به نفع تیم حریف خطا میگیرند؟؛ فساد رفتن مربی حریف با داور تا دم رخکتن است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی