۰
دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تا قبل از سفر حمیدرضا گرشاسبی به ترکیه، عنوان می‌شد که باشگاه پرسپولیس به دنبال ترانسفر مهدی طارمی است. گرچه آقای گل بوشهری تمایلی به بازی در قطر و چین نداشت اما به هر حال طلب 789 هزار و 500 یورویی باشگاه ریزاسپور (بر اساس حکم فیفا) باید جور می‌شد!

پس از محرومیت ۴ ماهه مهاجم ملیپوش، مهدی طارمی سکوت کرد تا اخبار مختلف و متنوعی در خصوص ترانسفر احتمالی او به قطر، چین و حتی ریزاسپور ترکیه مطرح شود.

اما بد نیست اشاره کنیم قبل از سفر گرشاسبی به ترکیه، مهدی طارمی به مسئولان باشگاه پیغام داد که اصلاً و ابداً به چین نمیرود چون شرایط زندگی در این کشور مهیا نیست. همچنین هنگام سفر گرشاسبی به ترکیه وقتی زمزمههایی مبنی بر احتمال بازگشت طارمی به ریزاسپور شنیده شد، این بازیکن صراحتاً مخالفت خود را با رفتن به این کشور اعلام کرد.

حالا و پس از بازگشت سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس از ترکیه و اخباری که رسانهای شد، شرایط بسیار متفاوت شده است. برانکو که با توجه به اتفاقات ماههای گذشته حسابی روی مهدی طارمی باز نکرده بود، حالا درخواست جدیدی از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس داشته است: «حالا که ریزاسپور تخفیف داده است، طارمی را میخواهم. او را تا پایان فصل نگه دارید!»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی