بهترین برندهای کولر گازی در بازار در سال ۲۰۲۰ کدام است

بهترین برند کولر گازی کدام است!؟ مناسب ترین قیمت کولر گازی را کدام برند ها دارند؟

یک بار برای همیشه پاسخ این سوال را برای شما شرح میدهیم، پس اگر قصد خرید کولر گازی را دارید و نمیدانید کدام برند بهتر است، پس پیشنهاد میکنم این مقاله را با دقت مطالعه بفرمایید.

کولر گازی اجنرال

در بین تمامی برند های کولر گازی در دنیا، برند اجنرال با فاصله در رتبه اول قرار دارد، کولر گازی اجنرال اولین پیشنهاد من برای خرید یک کولر گازی با کیفیت و با دوام است.

کولر گازی اجنرال در طول سالیان طولانی به دلیل ویژگی هایی همچون، طول عمر بالا، کیفیت عالی، کم صدا بودن، کم مصرف بودن، طراحی زیبا و دارا بودن امکانات به روز جهانی توانسته هر سال‌ بیشترین فروش را در بین کولر گازی ها داشته باشد.

کولر گازی های اجنرال اینورتر میباشند و این باعث میشود تا در مصرف انرژی برق تا ۷۳٪ کاهش مصرف انرژی را شاهد باشیم.

قیمت کولر گازی اجنرال با توجه به کیفیت عالی آن کاملا مقرون به صرفه است؛ البته باید در نظر داشته باشید که خرید کولر گازی اجنرال از واسطه های دسته چندمی میتواند برایتان گران تمام شود.

برای خرید کولر گازی اجنرال با کمترین قیمت در بازار، بهترین کار این است که از نوین مارکت، وارد کننده اصلی کولر گازی اجنرال در ایران که نماینده انحصاری واردات این برند را در اختیار دارد خرید نمایید.

کولر گازی سامسونگ

کولر گازی سامسونگ همچون نام شرکت سامسونگ خیلی شناخته شده میباشد.

کولر گازی سامسونگ نسبت به سایر برند های کولر گازی دارای طراحی متفاوت و کاربر پسندی میباشد.

اسپیلیت های سامسونگ دارای آپشن های کاربردی همچون فیلتر تسویه هوا، سرعت بالا در خنک کنندگی و گرمایش، پرتاب باد چهار جهته عمودی و افقی میباشند.

سامسونگ در مدل های جدید کولر گازی خود از تکنولوژی جت کول استفاده کرده است که طرفداران بسیار زیادی دارد.

اسپیلیت سامسونگ با صرفه جویی در مصرف انرژی و کم مصرف بودن خود توانسته رتبه ی خوبی را در بین کولر گازی های کم مصرف کسب کند.

کولر گازی سامسونگ با رده انرژی A+++ جزو کولر گازی های خیلی کم مصرف موجود در بازار شود، این کولر گازی نیز از قابلیت اینورتر بودن دارا میباشد.

قیمت کولر گازی سامسونگ نسبت به سایر برند های برتر قیمت مناسب تری دارد، همین دلیل باعث شده تا این برند خوش فروش باشد و طرفداران زیادی را جذب خود کند.

کولر گازی ال جی

در سومین رتبه برند ال جی قرار دارد، کولر گازی ال جی از جمله کولر گازی شناخته شده و پر طرفدار در بازار میباشد.

این اسپیلیت به واسطه استفاده از گاز R۴۱۰  و امکاناتی مانند سیستم اینورتر، حالت خواب، اسمارت اسکن، کنترل هوشمند، موتور قدرتمند، پرتاب باد عالی، آ ی کنترل و کم مصرف بودن جزء پر فروش ترین مدل های کولر گازی در سال ۲۰۲۰ میباشد.

قیمت کولر گازی ال جی نیز با توجه به امکانات فراوان و کیفیت عالی کاملا منطقی است، کولر گازی های برند های متفرقه حتی با وجود قیمت های ارزان هیچ حرفی در مقابل برند ال جی ندارند.

کولر گازی بوش

کولر گازی بوش همچون مابقی محصولات لوازم خانگی بوش ساده، با دوام، کم مصرف، طول عمر بالا، کم صدا  میباشد.

اسپیلیت های بوش استهلاک بسیار پایینی دارند که باعث میشود سالیان سال بدون از دست دادن قدرت خنک کنندگی در منزل و یا محل کار شما خدمات رسانی کنند.

کولر گازی های بوش لحاظ طراحی زیبا و کاربر پسند میباشند، به صورتی که هر شخص سخت پسندی را راضی میکند.

قیمت کولر گازی بوش نسب به سایر برند های برتر کمی بالاتر است، ولی اگر کیفیت برایتان مهم است باید هزینه بالاتری پرداخت.

کولر گازی گری

کولر گازی گری به تازگی توانسته خود را به یکی از برندهای محبوب در جهان تبدیل کند.

دلیل آن هم ارزان تر بودن قیمت کولر گازی گری و همچنین امکانات و تکنولوژی های پیشرفته در این اسپیلیت میباشد.

از جمله امکانات پیشرفته کولر گازی گری میتوان به سیستم عیب یابی هوشمند، چراغ فیلتر، مصرف کم، سازگاری با محیط زیست، شروع نرم و همچنین سیستم اینورتر و کم صدا بودن این کولر گازی اشاره کرد.

خرید کولر گازی با تضمین کمترین قیمت

اگر قصد خرید کولر گازی اصل را دارید، به فروشگاه اینترنتی نوین مارکت مراجعه فرمایید، تمامی محصولات نوین مارکت دارای ۵ سال گارانتی شرکت و ضمانت اصالت میباشند.

دفتر مرکزی نوین مارکت در شهر بانه قرار دارد، و با توجه به این که این شرکت نماینده انحصاری برند هایی همچون شرکت اجنرال و شرکت سامسونگ در ایران میباشد، کمترین قیمت ممکن کولر گازی های را در کل بازار به شما تضمین میدهد.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1379475