از چند روز پیش کتاب «من یک ملکه خواهم بود» نوشته روزنامه‌نگار ایتالیایی «فدریکا برونینی» که ماجرای آشنایی و ازدواج پرنس «ویلیام» و «کاترین میدلتون» در آن شرح داده شده در ایتالیا منتشر شده است.

ایبنا به نقل از سایت خبری ایتالیا نوشت: «کاترین میدلتون» دختری از طبقه متوسط جامعه است که به همراه شاهزاده «ویلیام» در یک دانشگاه تحصیل می‌کرد و آغاز آشنایی آن دو از همین جا آغاز شده بود. این کتاب،‌ ماجرای آشنایی شاهزاده و ملکه را که هفت سال طول کشید و در پایان به ازدواج ختم شد،‌ برای خواننده تعریف کرده است.

من یک ملکه خواهم بود

حضور رسانه‌ها از جمله تلویزیون و روزنامه در زندگی شخصی آن‌ها پس از آشنایی، ترس «کاترین» از قرار گرفتن در موقعیت یک ملکه موضوع‌هایی هستند که « فدریکا برونینی» در کتابش به شرح جزییات آن‌ها پرداخته است.

پرنس «ویلیام» و «کاترین میدلتون» دیروز 29 آوریل(9 اردیبهشت) با هم ازدواج کردند و به مناسبت این ازدواج، چهار روز تعطیلی در انگلیس اعلام شد. این کتاب از سوی انتشارات «سونتزونیو» در ایتالیا منتشر شده است.


291/60

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 147612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام GB ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۰
    3 0
    من خودم ساكن انگليس هستم و فقط يك روز تعطيلى براى اين ازدواج اعلام شد كه اونم جمعه ۲۹ آپريل بود. شنبه و يكشنبه هميشه اينجا تعطيل و همين طور اوايلِ مى هر سال تعطيل به اسم: Early May Bank Holiday من نميدونم شما رسانا هاى داخل چرا انقدر دروغ مى گيد؟!! تازه خبر آنلاين مثلا منصف ترين هست.
  • احسان DE ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۰
    5 0
    عروسی زیبایی بود...یه چیزی واسم که جالب بود سادگی و بی ارایشی عروس بود... امیدوارم خوشبخت باشند