روایت یاسر نوروزی از یک نوجوان تهرانی که در منطقه‌ای از پایین شهر زندگی می‌کند و به دختری فراری پناه می‌دهد در قالب رمانی با عنوان «نامحرم» منتشر شد.

به گزارش خبرآنلاین، رمان «نامحرم» نوشته یاسر نوروزی از سوی انتشارات آموت روانه بازار نشر شد. در معرفی ناشر از این رمان عنوان شده است: «داستان رمان «نامحرم» روایتِ مقطعی از زندگی نوجوانی به نام «ناصر» در محله‌های پایین شهر تهران است. مهم‌ترین اتفاقات رمان را در چند محور باید پی‌گیری کرد؛ اول ماجرای دختری به نام سونیا که از خانه فرار کرده و توسط ناصر و دوستانش پناه داده می‌شود. دوم، تعلق خاطر ناصر نسبت به دختری به نام سما که سرانجام به عشق می‌انجامد. و سوم، خرده‌قصه‌هایی که از بچه‌محل‌های ناصر و دوران کودکی او روایت می‌شود. رمان، به‌ شکلی پازل‌مانند روایت شده و تمام سعی نویسنده بر این بوده تا در چیدن این پازل، مخاطب را دلزده نکند، ضمن این‌که گاهی نیز بیانی شوخ‌طبعانه روایت را پیش برده است.»

 

 

نویسنده‌ «نامحرم» درباره‌ وجه تسمیه عنوان رمان می‌گوید: «نامحرم، هم معنای عرفی دارد، هم فقهی. ضمن این‌که در راستای این معانی، یک معنای دیگر هم دارد؛ چیزی که در ادبیات کلاسیک و سنت ادبیات عرفانی ما فراوان به چشم می‌خورد. از این منظر، نامحرم به معنای کسی است که ظرفیت واردات روحانی ندارد. من تمامی این معانی را در نظر داشتم و در نهایت به این عنوان رسیدم.»

 

یاسر نوروزی هم‌اکنون در شبکه‌های مختلف رادیو و همچنین برخی مطبوعات و نشریات، عهده‌دار اجرای برنامه‌ و انتشار صفحات ادبی است.

 

رمان «نامحرم» در 424 صفحه و به قیمت 11هزار تومان توسط نشر آموت منتشر شده است.

 

ساکنان تهران برای تهیه این رمان(در صورت توزیع در بازار نشر) می توانند با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. هموطنان سایر شهر‌ها نیز با پرداخت هزینه پستی ارسال، می‌توانند تلفنی سفارش خرید بدهند.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 210359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =