ایسنا نوشت:

معاون وزير راه و شهرسازي و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران گفت: با تصویب شورای پول و اعتبار، وام مسکن در بافت‌های فرسوده تا سقف 30 میلیون تومان افزایش یافت.
مجيد كيان‌پور، افزود: در راستای ایجاد مسکن مهر در بافت‌های فرسوده، احداث 250 هزار واحد مسکونی را در برنامه داریم.
وی افزود: در سال گذشته 42 هزار واحد مسکونی در این بافت‌ها ایجاد شد، در سال 91 برنامه ایجاد 120 هزار واحد مسکونی را داریم که تا امروز 12 هزار واحد احداث شده و 44 هزار واحد آماده بهره برداری است. او گفت: در مورد تسهیلات مسکن بافت‌های فرسوده در سال جاری 200 هزار واحد مسکونی تسهیلات خواهند گرفت که 100 هزار واحد این تسهیلات را توسط بانکها و 100 هزار واحد تسهیلات مسکن مهر دریافت خواهند کرد. وی گفت: با تصویب شورای پول و اعتبار وام مسکن در بافت‌های فرسوده از 20 میلیون تومان به 30 میلیون افزایش یافت.
كيان‌پور با تاكيد بر اينكه با افزايش وام ساخت تا سقف 30 ميليون تومان، روند نوسازي وبهسازي در بافت‌هاي فرسوده تسريع مي‌يابد گفت: با اجراي اين طرح و افزايش وام مي‌توان به برنامه ريزي‌هايي كه در راستاي نوسازي بافت‌هاي فرسوده صورت گرفته است، سرعت بخشيد. وی در پایان گفت: هیچ گونه محدودیتی در ایجاد مسکن مهر در بافت فرسوده توسط انبوه‌سازان وجود ندارد و وزارت مسکن آماده یاری با انبوه‌سازان است.
3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 226562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی کرد US ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۴
    9 0
    خواستم بگم بنده از سال 89 بدنبال ساخت مسکن بافتهای فرسوده بودم که مبلغ وام مسکن و شهرسازی 20 ميليون تومان برای هر واهد بود اما پس از دو سال که موفق شدم موانع اداری را پشت سر بگذارم مبلغ وام همان 20 ميليون تومان بود اما تورم به حدی رسيد که به هيچ وجه به صرفه نيست که با تکيه بر اين وام بتوان خانه ساخت. می گويند وام شده 30 ميليون اما در تاريخ بيستم آبان ماه 91 به بانک مسکن مراجعه نمودم به من گفتند که به هيچ وجه وامها افزايش نيافته است و همان 20 ميليون است. خواهشمند است به من بگوييد چگونه از افزايش وام استفاده نمايم و از بانک آنرا دريافت نمايم؟ سپساگذارم
  • صادق US ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
    7 0
    بنده حدود یکسال است که در شرکت عمران ومسکن سازان شهرستان رشت نوبت وام هستم ولی مسوولین خبر از نبود بودجه میدهند می خواستم بپرسم وقتی صحبت ازسی میلیون می کنید لطفا ادرس بدهید ما به کی یا کجا باید مراجعه کنیم.lمتشکرم