فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: ایران هیچ نوع سلاحی به طور مستقیم به غزه نفرستاده است.

سردار جعفری فرمانده کل سپاه امروز چهارشنبه در حاشیه افتتاح سامانه تصویری بسیج در جمع خبرنگاران مقاومت را تنها راه نجات مردم غزه دانست و گفت: اگر کوچکترین سازشی با اسرائیل غاصب داشته باشند به ضررشان تمام می شود و پیروزی با چشیدن مزه شیرین مقاومت میسر خواهد شد.
وی افزود: ما اطمینان داریم مردم غیرو و مسلمان غزه تا آخرین قطره خونشان در مقابل رژیم ددمنش اسرائیل مقاومت خواهند کرد.
فرمانده کل سپاه همچنین در پاسخ به این سوال که آیا ایران به غزه سلاح می‌فرستد گفت: ایران برای کمک به مسلمین و مظلومان جهان برای مقابله با زورگویان و نظام استکباری کمک تکنولوژیکی و فناوری دارد و کاری هم در غزه انجام دادیم بر همین منوال است.
وی با تاکید بر اینکه ایران به غزه سلاح نفرستاده است گفت: ما نمی‌توانیم به غزه موشک بفرستیم اما انتقال تجربه و انتقال فناوری را با همه ملل محروم از جمله غزه انجام داده‌ایم.
سردار جعفری همچنین در مورد موشک فجر 5 گفت: ما این موشک ها را به طور مستقیم به غزه نفرستاده‌ایم بلکه فناوری آن از ایران به مقاومت منتقل شده است و مقدار بی‌شماری از این موشک‌ها در حال تولید است.
به گزارش ایسنا فرمانده کل سپاه در پاسخ به پرسش دیگری درباره اینکه مقامات رژیم صهیونیستی اعلام کرده‌اند که ایران مخالف آتش‌بس در غزه است، گفت: این سخن اشتباه است و ما خواهان برقراری آتش‌بس هستیم اما به نفع مردم غزه.

جعفری تصریح کرد: هر شهیدی که بر غزه به زمین می‌افتد، دل ما آتش می‌گیرد و ما با آنان احساس همدردی می‌کنیم. ما با آتش‌بس موافقیم اما آتش‌بسی همراه با اقتدار و به نفع مردم غزه. مردم غزه دریافتند که تنها راه نجات در مقابل روحیه ددمنشانه رژیم صهیونیستی ایستادگی و مقاومت است و کوچک‌ترین سازشی به ضرر آنها خواهد بود.

وی ادامه داد: آنان مزه مقاومت را چشیده‌اند و به نمی‌توان به هیچ قیمتی آنان را از این روحیه جدا کرد و مردم غزه تا آخرین قطره خون در مقابل ددمنشی‌های رژیم صهیونیستی خواهند ایستاد.

فارس نوشت:

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به بکارگیری بزرگترین شبکه اطلاع رسانی تصویری کشور توسط بسیج، گفت: این سامانه اکنون در 240 شهرستان آماده به کار است و روز به روز پیشرفت خواهد کرد.
سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعین در مراسم افتتاح سامانه مذاکره تصویری بسیج که امروز چهارشنبه با حضور سرلشکر جعفری صورت گرفت، گفت: اهتمام جدی بسیج به مسئله فناوری اطلاعات ایجاد بزرگترین شبکه مذاکره تصویری و اطلاع رسانی کشور را سبب شده‌است.

نقدی با تاکید بر اینکه این سامانه در حال تکمیل است‌، ‌گفت: آنچه امروز شاهد افتتاح آن بودیم بزرگترین شبکه اطلاع رسانی تصویری کشور است که تاکنون شبکه‌ای به این گستردگی در کشور نداشتیم.

وی ادامه داد: این سامانه به ما چند فرصت می‌دهد که یکی از آنها به حداقل رساندن رفت و آمدها است.

وی افزود: با این سامانه، بسیجیان می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن با هم ارتباط داشته باشند و از برجسته‌ترین اساتید در دوردست‌ترین نقاط استفاده کنند.

رئیس سازمان بسیج خاطرنشان کرد: امکان گزارش زنده از برنامه‌های مهم بسیج در سراسر کشور برای فرماندهان سپاه و بسیج از جمله امکانات این سامانه است.

وی با تاکید بر اینکه باید برای فناوری فرهنگ سازی کنیم، گفت: هر هفته یکشنبه صبح با 400 الی 500 فرمانده پایگاه‌های بسیج ارتباط خواهیم داشت و دیدگاه‌هایمان را از طریق این سامانه به صورت مستقیم با آنها در میان می‌گذاریم.

وی در پایان اظهار داشت: این سامانه اکنون در 240 شهرستان آماده به کار است و روز به روز پیشرفت خواهد کرد. 

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 259262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
    6 2
    حالا چرا این همه دیر اعلام کردید بعد از این که همه هجمه رسانه ها و افکار عمومی جهان ایران را نشانه گرفت.