۰ نفر
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۵

عکس‌های راه یافته به مرحله نهایی جشنواره عکس«قاب‌های بهشتی» مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمود ظهیرالدینی دبیر نخستین جشنواره عکس «قاب های بهشتی»با اعلام این خبر گفت: « هیات داوران این جشنواره پس از بررسی آثار رسیده به دبیرخانه، 366 اثر را در بخش شهروندی و 756 اثر را در بخش حرفه‌ای برای شرکت در مسابقه انتخاب کردند.»


سید عباس میرهاشمی، محمدمهدی رحیمیان و محسن راستانی اعضای هیات داوری این جشنواره هستند. به گفته ظهیر الدینی در جلسه هیات داوران که در محل آژانس شبکه تصویر برگزار شد، وحید شمس علی  نماینده فرهنگسرای رضوان هم حضور داشت.
 

مسابقه سراسری عکاسی «قاب‌های بهشتی» با هدف ترویج فرهنگ ایثار، شهادت ، پاسداشت یاد شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس راه‌اندازی شده‌است. افزایش محتوای دیجیتالی یادمان شهدا در فضای مجازی هم از دیگر اهداف برپایی این جشنواره است.
نخستین جشنواره «قاب‌های بهشتی» از سوی فرهنگسرای رضوان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با همکاری آژانس تصویر نت و حمایت اداره کل امور ایثارگران شهرداری تهران در دو بخش حرفه‌ای و شهروندی برگزار می‌شود.
 

به گفته ظهیرالدینی، «حدود 220 نفر شرکت کننده بیش از 1400 اثر به جشنواره ارسال کردند که از این میان 363 اثر  از 77 شرکت کننده در بخش شهروندی و 756 اثر از 98 شرکت کننده در بخش حرفه ای به مرحله مسابقه راه پیدا کرد.»
مراسم اختتامیه و معرفی برندگان این جشنواره روز 2 خرداد سال جاری و در آستانه سالگرد آزادسازی خرمشهر  در فرهنگسرای رضوان  برگزار خواهد شد.
 

5757
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 291220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =