واحد مرکزی خبر نوشت: دونالد ترامپ نامزد ریاست جمهوری آمریکا از حزب جمهوریخواه در سخنرانی انتخاباتی خود در تولدوی ایالت اوهایو گفت ما می خواهیم آمریکا را دوباره باعظمت کنیم.

به گزارش آسوشیتدپرس؛ دونالد ترامپ افزود: این کار خیلی راحت است. 75 درصد از آمریکاییها معتقدند کشورمان در مسیر غلطی حرکت می کند. از روی کنجکاوی می پرسم، 25 درصد بقیه چگونه فکر می کنند. 25 درصد بقیه چه کسانی هستند. ما این مشکل را حل می کنیم و دوباره کشور را به مسیر درست بر می گردانیم.

ترامپ گفت: هیلاری کلینتون می خواهد مالیات شرکتهای و فعالیتهای اقتصادی کوچک را افزایش دهد. او می خواهد این مالیاتها را تا چهل و پنج درصد افزایش دهد. به نظر من ما باید همین الان انتخابات را لغو کنیم و ترامپ را رئیس جمهور کنیم. اصلا چرا انتخابات برگزار می کنیم. سیاستهای هیلاری کلینتون آن قدر بد است که تفاوت زیادی با من دارد.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 594919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آیس IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۷
    17 22
    خودش هم میدونه که تو انتخابات بازنده اس..
  • بی نام A1 ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۷
    48 19
    ترامپ گزینه بهتری برای ماست. دشمنی کلینتون و ترامپ با ما تمام شدنی نیست اما دشمنی آنها با دشمنان ما سود بیشتری برایمان دارد. ترامپ با اعتلاف سعودی دوستی نخواهد کرد. توجه داشته باشین که همکاری نکردن امریکا در برجام اهمیت چندانی نداره. چون کلینتون هم همکاری نخواهد کرد. به یاد بیاورید که بوش با آن همه دشمنی، هرگز تحریم هایی که کلینتون و دولت اوباما علیه ما تصویب کردند رو اعمال نکرده بود. در سیاست با اونی که سر و صدای زیادتری داره راحت تر میشه معامله کرد. ترامپ تاجر است و اهل معامله.
    • مهدی A1 ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
      3 0
      ما که اهل معامله نیستیم
  • عرشیا A1 ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۷
    33 23
    کم کم دارم مطمئن میشم که این نوکر و جیره خوار روسها و پوتین چندش از نعمت عقل کاملا بی بهره است و یک خل و چل به تمام معناست مانند همان رییس روسی ابلهش...