هفته هفدهم لیگ برتر والیبال با برد تیم شهرداری ارومیه برابر تیم سایپا البرز همراه بود تا شهرداری ارومیه به اولین تیم این فصل تبدیل شود که صاحب ۵ برد پیاپی ۳ امتیازی شود.

 

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، در هفته هفدهم لیگ برتر والیبال، عصر امروز در حضور نزدیک به ۵هزار تماشاگر در سالن غدیر ارومیه، شهرداری این شهر موفق شد با حساب ۳ بر یک برابر سایپا به پیروزی دست پیدا کند.
در این دیدار که نماینده ارومیه باز هم یوبومیر تراویسا سرمربی و دراگان تراویسا پاسور ایتالیایی خود را بدلیل آنچه مشکلات مالی عنوان می شود در اختیار نداشت در ست نخست شروع خوبی نداشت و ۲۵ بر ۲۳ برابر تیم سایپا شکست خورد.
در ست دوم مسابقه اما شاگردان برقی موفق شدند برخلاف شروع متزلزل خود ۲۵ بر ۲۳ بسود خود به پایان برسانند تا دو تیم در ست شماری یک بر یک مساوی شوند.
ست سوم دیدار دو تیم هم نزدیک پیگیری شد و در حالی که شهرداری ارومیه وقت فنی نخست را به حریف خود واگذار کرده بود در پایان ۲۶ بر ۲۴ به برتری برسد تا یک گام دیگر به کسب برد نزدیک شود.
ست چهارم این بازی که تحت تاثیر مصدومیت مجتبی شبان و کارت قرمز سامان فائزی، بازیکنان محوری سایپا قرار گرفت در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ بسود میزبان پایان یافت تا شهرداری ارومیه به پنجمین برد پیاپی خود در لیگ برتر امسال دست یابد.

با این برد تیم شهرداری ارومیه ۳۳ امتیازی شد و جایگاه سومی خود را حداقل برای ۲ هفته آینده قطعی و تثبیت کند.
این برد همچنین دومین شکست سایپایی ها در خارج از خانه بعد از باخت ۳ بر ۲ برابر پیکان در هفته پنجم بود.

حواشی:

* حامد رضایی، پرویز پزشکی، فرهاد پیروت‌پور، مجتبی میرزاجانپور، آرمین تشکری، رحمان داوودی و عبدالرضا علیزاده ترکیب اولیه تیم شهرداری ارومیه را تشکیل می دادند.
* شهرداری ارومیه به نخستین تیم این فصل تبدیل شد که ۵ برد پیاپی ۳ امتیازی دست یافته است.
* شهرداری ارومیه باز هم سرمربی و پاسور خارجی خود را بدلیل مشکلات مالی در اختیار نداشت.
* بدلیل درگیری فیزیکی، مجتبی شبان از سایپا و رحمان داوودی از تیم شهرداری ارومیه در ست دوم از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.
* سامان فائزی یکی از بازیکنان تاثیر گذار سایپا در اواخر ست چهارم بازی با دریافت کارت قرمز مجبور به ترک میدان شد.
* مجتبی شبان بازیکن محوری سایپا بدلیل مصدومیت در اواخر ست چهارم ادامه دیدار را از دست داد.
* شهرداری ارومیه با این برد، برای قطعی کردن صعود زودهنگام خود به پلی‌آف نیار به تنها یک برد دیگر دارد.
* مرتضی شریفی سهمیه جوانان نماینده ارومیه در این بازی با لباس شخصی درکنار سرپرست تیم حضور داشت.
* عبدالرضا علیزاده لحظاتی بعد از اتمام بازی، با انتشار پستی در اینستاگرام از هواداران ارومیه بخاطر اشتباهاتش عذرخواهی کرد.
* هواداران شهرداری ارومیه در این بازی هم به عملکرد ضعیف مدیرعامل باشگاه در جایگزینی دراگان تراویسا و مشکلات ناتمام تیم های فوتبال و والیبال اعتراض کردند.

عکاس: محمدرضا قزلباش

46

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =