اهدای تصاویر جدیدی از تاریخ و طبیعت لرستان توسط هنرمند لرستانی

تصاویر جدیدی از طبیعت لرستان از سوی بهمن ابراهیمی کارگردان و مستند ساز لرستانی، به اداره کل میراث فرهنگی لرستان اهداء شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، این تصاویر حاصل تلاش و زحمات چندین ساله بهمن ابراهیمی است که طی چندین سال در گوشه و کنار استان لرستان از آثار تاریخی و طبیعی و همچنین زندگی عامه مردم در قالب فیلم و عکس تهیه نموده است.
مدیر روابط عمومی میراث فرهنگی لرستان در این باره گفت: تصاویر مذکور بر روی قاب در ابعاد بزرگ و با کیفیت بسیار عالی به چاپ رسیده اند و قرار است در یکی از سالن های موزه قلعه فلک الافلاک به نمایش در آیند و در معرض دید علاقمندان قرار گیرند.
حسن پور افزود: در کنار تصاویر ارائه شده یک نسخه از فیلمهای مستند تهیه شده توسط آقای بهمن ابراهیمی از جمله فیلم اشترانکوه، از قارون تا قالی کوه، تنگه شیرز و با سیمره، به آرشیو میراث فرهنگی لرستان نیز هدیه داده شد.
وی بیان داشت: در سالن عکاسی قلعه فلک الافلاک تصاویری از آثار تاریخی، آثار طبیعی، صنایع دستی بومی ، حیات وحش، کوچ عشایر و زندگی روستانشینان لرستان به نمایش درآمده که در ایام نوروز 96 توجه مشتاقان زیادی را به خود جلب نمود.
شایان ذکر است:غلامرضا سلیمانی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان ضمن استقبال از این اقدام فرهنگی، از این هنرمند لرستانی تشکر و قدر دانی نمودند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 678233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =