رونالدو امشب به رکورد دی‌استفانو می‌رسد

ورزش سه نوشت:پس از سوت پایان دیدار سوپرکاپ امشب، کریستیانو رونالدو، فوق ستاره رئال، سیصد و هفتاد و چهارمین بازی اش را در پیراهن این تیم انجام خواهد داد و از لحاظ تعداد بازی، با اسطوره باشگاه یعنی آلفردو دی‌استفانو برابری خواهد کرد.

ستاره پرتغالی همچنان در حال تاریخ سازی است ، هر چند که در این تابستان قصد جدایی از باشگاه را داشت و به دوستان و خانواده اش گفته بود که در اسپانیا احساس راحتی نمی‌کند و مشکلاتی که با سیستم قضایی این کشور دارد، او را رنجانده بود. با این حال،  موضوع برای رئال ختم به خیر شد و ستاره پرتغالی حداقل یک سال دیگر همراه سپیدپوشان خواهد بود. او سال 2015 رکورد رائول را شکست و  تنها با 203 بازی به بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید تبدیل شد. پیش از شروع بازی امشب، رونالدو 407 گل به نام خود ثبت کرده و 84 گل بیش از رائول و 100 گل بیش از دی استفانو به ثمر رسانده است.

با این حال موفق ترین دوره تاریخ رئال با بازیکن های دهه 60 رقم خورد. دی استفانو 13 سال در همان دوره با پیراهن رئال بازی کرد و 17 جام در این مدت به دست آورد که شامل 8 قهرمانی لیگ و 5 قهرمانی اروپایی است. رکورد مشابهی نیز برای رونالدو در این مدت به ثبت رسیده است. او در 9 سال حضورش در رئال، 13 جام کسب کرده است که بیشتر آنها در 5 سال اخیر بوده است.

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 696836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =