پاکیزگی شهر کرج بعد از تعطیلات محرم

معاون خدمات شهری شهرداری کرج، آماده باش کامل نیروهای این معاونت را عامل نظافت مضاعف شهر در دو روز تاسوعا و عاشورا به رغم افزایش چندبرابری تولید زباله در این روزها اعلام کرد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، حسن مدیر روستا با اعلام این مطلب بیان داشت: حدود سه هزار نفر نیروی معاونت خدمات شهری مرکز و مناطق، سازمان های مدیریت پسماند و آتش نشانی از شب تاسوعا در حالت آماده باش قرار داشته اند تا شهروندان بتوانند با آسودگی خاطر به عزاداری بپردازند.
این مسئول خاطرنشان کرد: به طور معمول در مناسبت هایی همچون تاسوعا و عاشورا که حجم نذورات مردمی زیاد می شود، میزان تولید زباله تا حد زیادی افزایش می یابد که جمع آوری این زباله ها کاری دشوار و زمانبر است.
مدیرروستا اذعان داشت: بر همین اساس طبق دستور شهردار کرج مبنی بر پاکسازی مضاعف شهر در این ایام، سه هزار نیروی خدمات شهری شهرداری به کار گرفته شده و با قرارگیری در حالت آماده باش، پاکیزگی و نظافت شهر را به عهده گرفتند.
وی، با اشاره به اینکه پاکسازی شهر در این مدت به صورت سه شیفته انجام شد، ادامه داد: رفت و روب معابر، جمع آوری زباله ها، تخلیه و انتقال آن به مراکز دفن به طور مکرر انجام گرفت و خوشبختانه شهر از پاکیزگی مطلوبی در دو شب گذشته برخوردار بود.
معاون شهردار کرج در امور خدمات شهری خاطرنشان کرد: تجمع نیروها در مقابل تکایا، حسینیه ها و ایستگاه های صلواتی شلوغ که در نقاط پرتردد قرار داشتند، مضاعف بود و به محض تجمع آلودگی و زباله، عملیات جمع آوری و پاکسازی آغاز می شد.
به گفته مدیرروستا، نیروهای آتش نشانی نیز بخصوص در مقابل هیئات و ایستگاه های صلواتی شلوغ شهر حضور داشتند تا امنیت و آرامش شهروندان از هر حیث در این ایام را فراهم نمایند.
وی اذعان داشت: آتش نشانان به طور مشخص در 15 نقطه از شهر کرج مستقر بوده و در حالت آماده باش قرار داشتند تا در صورت بروز هر گونه حادثه، اقدامات مورد نیاز را به انجام برسانند.
این مسئول تاکید کرد: خوشبختانه با تلاش همه نیروهای شهرداری کرج بویژه همکاران حوزه خدمات شهری و سازمان های مربوطه، عزاداری های مردمی با مشکل خاصی مواجه نشده و در سلامت و امنیت کامل برگزار شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 712976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =