خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می‌بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم.

خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.

شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.
46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۲
    7 2
    حقوق آبان ماه بازنشستگان كشوري تا امروز كه دوم آبان است پرداخت نشده و پنج ماه است كه همنيطور دير پرداخت ميشود كسي هم پاسخگو نيست
  • فکور A1 ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۲
    7 2
    پیگیری حقوق بازنشستگان
  • معلم بازنشسته A1 ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۲
    7 2
    دیگر امیدی به رئیس جمهور نیست . از رهبر معظم استدعا داریم به داد بازنشستگان برسند . امروز دوم آذر ماه است و هنوز حقوقها را پرداخت نکرده اند ؟
  • بی نام A1 ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۲
    7 3
    بإسلام لطفا پي گيري كنيد تاخير در پرداخت حقوق بازنشستگان كشوري
  • فرهنگی A1 ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۲
    3 0
    با تصویب مجلس محترم قرار شد مدت زمان پاره وقت معلمان آموزش پرورش معادل سازی و با پرداخت حق بازنشستگی از طرف خود معلمان در سوابق منظور شود از شهریورماه که این مدارک داده شده است در منطقه 5 آموزش و پرورش تهران کاری صورت نگرفته است از مدیر محترم منطقه تقاضای رسیدگی داریم .
  • معصومي A1 ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۲
    3 0
    در دوره مديريت قبلي شهرداري تهران در سال 94 تابلوهاي ايستگاه اتوبوس بصورت خودسرانه و غيرمصوب و بر خلاف قوانين راهنمايي و رانندگي تغيير شكل يافتند و بجاي تابلوي مصوب كه داراي نقش توقف مطلقاً ممنوع مي باشد ، تابلوها با نقش آرم شهرداري كه در وسط آن عنوان ايستگاه اتوبوس درج گرديده در مناطق 22 گانه شهرداري ملاك عمل قرار گرفتند كه در مرحله نخست تابلوي مصوب ايستگاه اتوبوس كه در سطح شهرهاي ايران و جهان ملاك عمل بوده حذف و تابلويي غير مصوب نصب شده در ثاني با اين دستكاري در تابلوها ، ايستگاه هاي اتوبوس در سطح شهر به محل پارك خودروهاي شخصي تبديل شده و امكان پهلوگيري اتوبوس فراهم نمي باشد و اتوبوسها بالاجبار در وسط خيابان متوقف و مسافران را سوار يا پياده مي نمايند ... ادامه در متن بعدي
  • معصومي ES ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۲
    3 0
    ادمه از متن قبلي ... در ثاني با اين تغيير در شكل تابلوي ايستگاه هاي اتوبوس ، ايستگاه هاي اتوبوس در سطح شهر به محل پارك خودروهاي شخصي تبديل شده و امكان پهلوگيري اتوبوس فراهم نمي باشد و اتوبوسها بالاجبار در وسط خيابان متوقف و مسافران را سوار يا پياده مي نمايند كه خطرات جاني و تصادف با خودروها و موتورسيكلت ها چند برابر بيشتر مي باشد لذا جهت ايمني مسافران كه از وظايف اصلي مديريت شهري بوده و همچنين جلوگيري از فرهنگ سازي غلط و تسخير محل ايستگاه هاي اتوبوس با خودروهاي شخصي ، نسبت به اصلاح اين نقص و اشتباه بزرگ در تابلوهاي ايستگاه اتوبوس سطح شهر تهران اقدام قانوني صورت پذيرد .