ایران نوشت: ساعت 8 شب پنجشنبه گذشته مأموران آتش‌نشانی درجریان آتش‌سوزی در خیابان جمهوری بعد از سه راه جمهوری قرار گرفتند. با اعلام این خبر سه ایستگاه آتش‌نشانی راهی محل شده و به اطفای حریق پرداختند.

بررسی‌ها نشان می‌داد مغازه 150 متری مانتوفروشی در طبقه همکف یک پاساژ آتش گرفته است. این درحالی بود که مرد جوانی داخل مغازه در حال سوختن بود.

پس از خاموش کردن آتش، مأموران جسد مرد 38 ساله را پیدا کرده و موضوع به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد. بدین ترتیب بازپرس دشتبان از شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران و تیم تحقیق راهی محل حادثه شدند.

در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که دقایقی قبل از آتش‌سوزی این مرد جوان که قبلاً شاگرد مغازه مانتوفروشی بوده برای دریافت پول به مغازه آمده اما پس از درگیری با صاحب مغازه، با بنزینی که همراه داشت مغازه را به آتش کشیده بود. از آنجایی که مقداری بنزین روی لباس‌های مرد جوان ریخته بود، او نیز آتش می‌گیرد. صاحب مغازه، فروشنده‌ها و چند مشتری با دیدن شعله‌های آتش پا به فرار گذاشتند اما مرد جوان داخل مغازه گرفتار شده و جانش را از دست می‌دهد.

یکی از شاهدان ماجرا گفت: این مرد معتاد چند وقتی در مغازه مشغول به کار بود. اما به خاطر اعتیاد اخراجش کردند و یکسری اختلاف حساب با صاحب مغازه داشت. هر چند وقت یک بار به مغازه مانتوفروشی می‌رفت و از صاحب مغازه مقداری پول می‌گرفت.اما این بار که رفت صاحب مغازه به او پول نداد و او هم با ظرف بنزین 4 لیتری همه جا را به آتش کشید. تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

23302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 779707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =