در روز دوشنبه ۲۹ مرداد، اخباری درباره کاهش محدودیت‌های خاتمی، ناآرام شدن بازار سکه و ارز با طرح مجلس، انتقادات تند کیانیان در مراسم تشییع ضیاءالدین دری و اعدام یک زن در عربستان بازدید زیادی داشتند.

در سرویس سیاست، سخنان رهبرانقلاب با عنوان خواست آمریکا،کشتارمسلمانان به‌دست‌یکدیگر است در صدر اخبار نشست. انتقاد شدید آیت‌الله مکارم‌شیرازی در مورد تجمع قم دیگر خبر پربازدید بود. در ادامه، کاربران رفع محدودیت خاتمی به نتیجه رسیده است را خواندند.

در سرویس اقتصاد، طرح یک‌شنبه مجلس، بازار سکه و ارز را ناآرام کرد نگاه کاربران را به خود جلب کرد. قیمت خودروهای وارداتی در بازار دیگر خبر پربیننده این سرویس بود. در ادامه، واحد مسکونی زیر ۲۵۰ میلیون تومان کمیاب شد هم کلیک خورد.

در سرویس فرهنگ، انتقادات تند کیانیان در روز وداع با خالق «کیف انگلیسی» توجه کاربران زیادی را برانگیخت. رفتار متفاوت دختر ضیاءالدین دری در مراسم تشییع پدرش دیگر پربیننده این سرویس بود. بازیگر افشاگر به آزار جنسی یک نوجوان متهم شد هم خواندنی شد.

در سرویس جامعه، زن ۶۰ ساله ملکه زیبایی جهان در سال ۲۰۱۸ شد تعجب کاربران را در پی داشت. در ادامه، تمسخر مدیرکل زندان‌های استان تهران توسط یک روزنامه مورد توجه قرار گرفت. روایت زندگی طلبه‌ای که با «دوبس دوبس» از در و دیوار بالا می‌رود پربازدید شد.

در سرویس بین‌الملل، اعدام وحشیانه یک زن با شمشیر سعودی‌ها را شوکه کرد پربازدیدترین خبر بود. ارتش اسرائیل برای رویارویی با «دومین ارتش قدرتمند خاورمیانه» آماده می‌شود هم خبری بود که کاربران روی آن کلیک کردند. خبر چرا ترامپ «گروه اقدام ایران» تشکیل داد؟ بازخورد زیادی داشت.

در سرویس ورزش، تصویری از آقای رییس‌جمهور که سورپرایزهایش تمامی ندارد! پربازدیدترین بود. در ادامه، شفر آب پاکی را روی دست حسینی ریختواکنش تند یحیی گل‌محمدی به کلیپ جنجالی پسر سفیر پیشین ایران در ونزوئلا، دیگر خبر پرکلیک این سرویس بود.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 798574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =