مهرداد میناوند در پستی اینستاگرامی نوشته بود تلاش کرده تا به جای پارسال، امسال از دل هانی در بیاورند ولی باز گفتند این اتفاق شدنی نیست!

احسان خراسانی: مهرداد میناوند ، یار پیشین پرسپولیس نوشته با بزرگترهای تیم از ماهینی و سید جلال خواهش کرده تا ترتیبی بدهند که به جای پارسال که اشک هانی نوروزی را در جشن قهرمانی پرسپولیس در آوردند ، امسال این بچه را ببرند تا کاپ را بگیرد ، اما باز هم با مخالفت روبرو شده اند و از بالا و مسئولان برگزاری به آنها گفتند نمی شود.
این یک اتفاق عجیب است که مثلش فقط در همین لیگ خودمان اتفاق می افتد. در همه دنیا قطعا فوتبالیست ها در جشن قهرمانی بچه های شان را می برند و مورد هانی که یک مورد خاص است را حتی اگر مثالش در یکی از لیگ های بزرگ دنیا اتفاق می افتاد هم قطعا ممانعتی نمی کردند و خودشان در برنامه می گذاشتندش.
اینکه چرا باید او روی سکوی قهرمانی نباشد ، بی شک ایراد قانونی ندارد و امروز هم قطعا خواهید دید که سن پر خواهد شد از افراد بی دلیل ، پر از بچه های بازیکنان تیم حتی اما درباره هانی ، چرا این اتفاق می افتد؟ چرا وقتی هنوز داغ هادی بر دل هواداران است ، این ممانعت ایجاد می شود و چرا داغ به دل این پسر می گذارند ؟ بی تردید دلیلش فوتبالی نیست و مسئله نظم و قانون ندارند. که اگر داشتند ،آن همه بی ربط ها آن وسط نبودند . از خود آقای شیرازی ، رئیس هیات فوتبال تهران تا پسر خوشگلش و بقیه افرادی از این قبیل که خیلی های شان را در جشن قهرمانی ، خود آقای تاج دست شان را می گیرد و می برد وسط زمین!
مشکل با هانی بی تردید مشکل با هانی نیست. احتمالا و امیدوارانه می شود این طور اندیشید که نباید دلیلش هادی عزیز هم باشد. مشکل کجاست ؟ شاید ریشه در انتقادهای این خانواده بعد از رفتن تلخ هادی داشته باشد از مسئولان پرسپولیس یا ورزش اما هرچه هست،دل این پسر را شکستن قطعا هنر کردن نیست.
آنهایی که این قدر با نام پدرش برای خود محبوبیت خریدند و روی موج آن فوت ناگهانی سعی در دل بدست آوردن کردن ،با این نه های شان به هانی تنها کوچکی شان را هویدا می کنند.

43257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 772745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =