۰ نفر
۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۶

ایرنا نوشت:رئیس سازمان جهاد کشاورزی ایلام گفت: 36 پروژه تولیدی و خدماتی زیربخش این سازمان در هفته جهاد کشاورزی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

سید محمدتراب میری روز یکشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: 46 پروژه مختلف همزمان با هفته جهاد کشاورزی در این استان افتتاح و یا کلنگ زنی می شود که زمینه اشتغال 863 نفر را فراهم خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه 36 طرح از این تعداد بهره برداری است، افزود: این طرح ها با اعتبار 168 میلیارد ریال ایجاد شده و موجب اشتغالزایی مستقیم 292 نفر را در نقاط مختلف استان ایلام فراهم کرده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی ایلام یادآور شد: همچنین در این هفته کلنگ 10 پروژه شاخص خدماتی و تولیدی دیگر در زیربخش های کشاورزی به زمین زده می شود.
میری تاکید کرد: 301 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت و تکمیل این پروژه ها در نظر گرفته شده و با اتمام این طرح ها برای 571 نفر ایجاد شغل مستقیم می شود.
وی اضافه کرد: این طرح ها شامل ایستگاه پمپاژآب، اجرای شبکه آبیاری تحت فشار، کانال آبرسانی، سیلوی ذخیره گندم، احداث باغات دیم، کارخانه تولید کود گرانول گوگرد دامی و ... است.
به گفته رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام آئین افتتاح یا کلنگ زنی طرح های کشاورزی استان با حضور مسئولان ارشد استان برگزار می شود.
همه ساله از تاریخ 21 تا 27 خرداد به نام هفته جهاد کشاورزی نامگذاری می شود.
استان 580 هزار نفری ایلام با گستره 20 هزار کیلومتر مربع در دامنه های رشته کوه های زاگرس 380 هزار هکتار زمین زراعی دارد که از این مقدار 80 هزار هکتار اراضی آبی است.

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 782596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =