سیاست‌های دولت دوازدهم سپردن مسؤولیت‌ها به جوانان است/به‌کارگیری مدیران جوان و کارامد در جهاد کشاورز

عزیزالله شهیدی‌فر در پاسخ به این سوال آیا برنامه‌ای برای به‌کارگیری جوانان و کاهش سن مدیریت در بخش کشاورزی دارید یا خیر؟ گفت: یکی از دغدغه‌های مردم و شاید مسؤولان دو موضوع مهم مدیریتی اعم از جوان‌‌گرایی مدیریت و به‌کارگیری سپردن مدیریت به بانوان است

به گزارش خبرآنلاین منطقه مازندران، وی افزود: یکی از سیاست‌های دولت دوازدهم سپردن مسؤولیت‌ها به جوانان و بانوان است که ما هم به عنوان کارگزاران دولت خود را موظف به پیاده‌سازی سیاست‌های دولت می‌دانیم و اینجانب با اعتقاد به این امر در پست‌های مدیریتی از جوانان استفاده خواهم کرد .


به گفته رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران توجه جدی به به‌کارگیری مدیران جوان و کارامد در عرصه‌های مختلف مسؤولیتی از مراکز جهاد کشاورزی بخش‌ها تا معاونت‌ها را دارم.

این مسؤول در بخش دیگری از سخنان در پاسخ به فعالیت بیشتر تحقیقات و مراکز تحقیقاتی گفت: وقتی صحبت از کشاورزی دانش‌بنیان، دانش‌محور و گذر از کشاورزی سنتی پیش می‌آید یقینا مراکز تحقیقاتی باید جدی‌تر وارد صحنه فعالیت شوند.

شهیدی‌فر بیان کرد: با توجه به اینکه مراکز تحقیقاتی خوبی اعم از پژوهشکده مرکبات، مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی و مرکز تحقیقات پرورش ماهیان خاویاری داریم که این ظرفیت‌های نهفته باید به طور جدی وارد عرصه شوند و در تولید، انتقال تکنولوژی و دانش جدید و کشاورزی دقیق که دنیا به دنبال آن است دست یابیم چراکه کشاورزی دقیق بدون پشتوانه تحقیقات اتفاق نخواهد افتاد.

وی اضافه کرد: نتایج تحقیقاتی باید از طریق مروجان و کارشناسان به کشاورزان، باغداران، دامداران و مرغداران انتقال یابد تا شاهد تولید مطلوب‌تری باشیم و از این تکنولوژی در جهت انتقال تولید، افزایش بهره‌وری و افزایش عملکرد در واحد سطح استفاده کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان این نکته که اتحادیه‌ها و تعاونی‌های بخش کشاورزی ظرفیت‌ها بالایی دارند، گفت: برنامه داریم با تعامل و همفکری در راستای تحول کشاورزی استان خدمات بهتر و بیشتری به بهره‌برداران دهیم.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 790133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =