مهر نوشت:مدیرکل تامین اجتماعی ایلام گفت: ایلام رتبه نخست پوشش بیمه ای مشاغل آزاد را در کشور دارد.

سهیلا ملکشاهی روز دوشنبه در آیین گرامی داشت روز تامین اجتماعی اظهار داشت: این سازمان همواره تلاش کرده پوشش خدمات دهیی خود را گسترش دهد تا عموم افراد جامعه در اقصی نقاط و در شهرها و روستاها از آن بهره مند شوند.

وی تاکید کرد: مکانیزاسیون خدمات دهی به منظور رسیدگی سریع و با کمترین هزینه از جمله برنامه های این سازمان طی سال های اخیر بوده است.

مدیرکل تامین اجتماعی ایلام حذف دفترچه های کاغذی و الکتورنیکی خدمات از طریق کارت های اعتباری را از جمله برنامه های سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد.

ملکشاهی اضافه کرد: پارسال ۲۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار درقالب تعهدات بلند مدت و کوتاه مدت تامین اجتماعی برای خدمت رسانی به بیمه شدگان استان ایلام هزینه شد.

وی یادآور شد: همچنین به منظور اجرایی کردن رهنمودهای مقام معظم رهبری در چارچوب اهداف اقتصاد مقاومتی و بهبود فضای کسب و کار و رفع موانع تولید بخشودگی جرایم کارفرمایان خوش حساب با اعتبار بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال صورت گرفته که نقش تاثیر گذاری در ایجاد اشتغال داشته است.

ملکشاهی یادآور شد: از مصادیق بارز اقتصاد مقاومتی دولت الکترونیک است که تحول بزرگی در کشور ایجاد نموده و باعث کاهش هزینه های بسیار و جلوگیری از اتلاف وقت بیمه شدگان برای بهره مندی از خدمات شده است

وی کسب مقام نخست پوشش بیمه ای در بخش مشاغل آزاد و معاف شدن کارفرمایان از پرداخت سهم ۲۰ درصدی خود با جذب نیروهای جدید را از جمله موفقیت های این سازمان در استان ایلام عنوان کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 790374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =