۰ نفر
۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳

خبرگزاری صدا و سیما نوشت: یک نشریه ایتالیایی نوشت در پی بازگشت تحریم های آمریکایی علیه ایران، شرکت های آلمانی از این کشور خارج می شوند.

کوریره دلاسرا، پرشمارگان ترین روزنامه چاپ ایتالیا در گزارشی با عنوان «خداحافظی شرکت های آلمانی دویچه تلکوم و دویچه بان از ایران»، نوشت دو شرکت دولتی دویچه بان (شرکت ملی راه آهن آلمان) و دویچه تلکوم (بزرگترین شرکت مخابراتی آلمان) در پی بازگشت تحریم های آمریکا به تدریج از ایران را ترک می کنند.

این روزنامه می نویسد : سخنگوی شرکت دویچه بان که از طریق شرکت فرعی «مهندسی و مشاوره دی بی» در دو پروژه در ایران همکاری می کند، اعلام کرد : «هر دو پروژه ظرف ماه سپتامبر 2018 به پایان می رسند». وی افزود : «ما با توجه به تغییر وضعیت مبادلات بانکی سعی کرده ایم به موقع قرارداد را در ماه اینده میلادی به اتمام برسانیم». خروج شرکت های آلمانی از ایران

بر اساس این گزارش، شرکت دویچه بان در ماه می 2017 تفاهم نامه ای با شرکت ایرانی راه آهن شرق بنیاد (بن ریل) به منظور شناسایی و ارزیابی توانایی بالقوه تجهیزات و روند کار این شرکت، امضا کرده بود. پروژه دوم نیز که حدود یک سال پیش آغاز شده بود، قرار داد مشاوره برای شرکت راه آهن دولتی ایران بود که شامل بازنگری و اصلاح سازمانی این شرکت می شد.

کوریره دلاسرا نوشت: شرکت دویچه تلکوم تعهدات خود با ایران را از ماه می گذشته، چند روز پس از اعلام تحریم های جدید علیه ایران، کاهش داده بود. به این ترتیب دو شرکت آلمانی مذکور نیز به شرکت خودروسازی دایملر که در روز 7 اوت اعلام کرد فعالیت های خود در ایران را متوقف می کند، پیوستند.

49311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 797656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
    1 0
    همه کشورها ما را تنها خواهند گذاشت ملت خود را در یابید امور داخلی را مدیریت کنید عجالتا هم برای جلوگیری از ازدحام پمپ های بنزین هم هرچه زود تر فراخوانی به کلیه خودروها داده تا کارتهای بنزین با خوروها چک کنید تا از حجم کارتهای احیانا تقلبی یا واگذار شده به مردم در نقاط مرزنشین کم شده جلوی قاچاق بنزین گرفته شود