تلاش‌های زیاد باشگاه اینترمیلان برای جذب مودریچ کار دست این تیم داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تلاش های زیاد و بیش از حد باشگاه اینترمیلان ایتالیا برای جذب لوکا مودریچ در نهایت کار دست نراتزوری داد و کاری کرد تا رئال مادرید از این باشگاه به فیفا شکایت کند.

در حقیقت اینترمیلان مستقیما با مودریچ شروع به مذاکره کرده که این موضوع در قوانین فیفا ، ممنوع است. تنها بازیکنانی که 6 ماه از قراردادشان باقی مانده می‌توانند آزادانه با دیگر باشگاه‌ها مذاکره کنند و از همین رو، رئال مادرید تصمیم گرفته از اینترمیلان شکایت کند.

در طول هفته اخیر ، شایعه جدایی مودریچ منتشر شده و این موضوع اینطور مطرح شده که مودریچ نیز تمایل زیادی دارد سانتیاگو برنابئو را ترک کند، موضوعی که تا پیش از این هیچگاه مطرح نشده بود. در حقیقت، رئال از بابت انتقال مودریچ نگرانی ندارد زیرا بند فسخ او 750 میلیون یورو است و دو سال نیز از قرارداد باقی مانده است.

جذب مودریچ برای اینتر تقریبا غیرممکن است و رئال نیز در آن سو سعی دارد قرارداد را بهبود بخشیده و حقوق مودریچ را بالاتر ببرد.حال در این میان، آنها به هیچ وجه تمایل ندارند باشگاه دیگری وارد شود و مستقیما با بازیکنشان مذاکره کند. اتفاق مشابهی نیز در مورد آنتوان گریزمان و بارسلونا رخ داد.

رئال مادرید در تابستان جاری، رونالدو و زیدان را از دست داده و از همین جهت، از دست دادن مودریچ ضربه سختی به سپیدپوشان خواهد بود.  همچنین مودریچ در جام جهانی عنوان بهترین بازیکن را از آن خود کرد و حالا ارزش تبلیغاتی اش برای باشگاه بسیار بالا رفته که این موضوع نیز مزید برعلت خواهد شد که رئال مانع این جدایی شود.

 

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 797655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =