امتیازات داده‌شده به شاسی‌بلند آئودی کیو ۷/ عکس

شاسی‌بلند 2018 آئودی به نام Q7 در بخش لاکچری امتیاز 5 از 5 و در بخش راحتی سرنشین نیز 5 از 5 را دریافت کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، سایر رَنک‌های داده‌شده نیز به این خودروی 61 هزار دلاری (ارزان‌ترین مدل 50 هزار و گران‌ترین 80 هزار دلار) قابل‌توجه است: عملکرد/Performance چهار از پنج، حمل‌ونقل انسانی چهار از پنج، حمل‌ونقل وسایل سه از پنج، فاکتور جذابیت ظاهری از نگاه مردم (Curb appeal) پنج از پنج، فاکتور بسیار چشمگیر(Wow Factor) چهار از پنج و مجموع امتیاز 4 از 5! {لینک}{لینک}

این خودروی 24 سوپاپِ 6 سیلندر با گیربکس 8 سرعته اتوماتیک، حداکثر قدرت 333 اسب بخار قدرت دارد و صفر تا صد آن نیز 5.7 ثانیه تعریف شده است. حداکثر سرعت 209 کیلومتر بر ساعت  و وزن آن 2239 کیلوگرم است.

برخی ویژگی‌های مثبت این خودرو به این شرح است: حالت رانندگی individual قابلیتی افسانه‌ای تلقی می‌شود که پویایی و راحتی و خودکار بودن را توأمان باهم دارد. یک تجربه خوب رانندگی به‌صورت سفارشی با این شاسی‌بلند فراهم می‌شود. چابکی در خودروی 7 نفره ویژگی مثبت بعدی در کیو 7 مدل 2018 است. سیستم اینفوتینمنت در آئودی بسیار برجسته و درخشان است. چرخ اسکرول بزرگ در مرکز کنسول قرارگرفته که فوق‌العاده کاربرپسند طراحی‌شده است. منوها در شرایط رانندگی به‌راحتی قابل‌دسترس است و پردازش سریع درخواست‌ها را فراهم می‌کند. تنظیم سیستم کنترل هوا و حرارت در کیو 7 ساده و راحت است. ترمزها در بزرگراه عالی کار می‌کند. ویژگی Audi Pre Sense City برای رانندگی در شهر نیز بسیار خوب طراحی شده است.

برخی ویژگی‌های منفی این خودرو به این شرح است: صندلی‌های عقب عذاب‌آور است. نمایشگر فرانمای (HUD) کیو 7 استاندارد نیست.

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 772496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
    15 1
    قیافه اش آرامش بخش هست