میزان نوشت: معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت تاکید کرد: اطلاعات زایران برای صدور ویزای الکترونیکی به درستی وارد شود.

محمد آزاد در نشست کارشناسی اخذ روادید الکترونیکی حج تمتع ۹۷ و در جمع نمایندگان صدور روادید الکترونیکی زایران حج تمتع ۹۷ در استان‌ها اظهار کرد: دست اندرکاران ورود اطلاعات زایران در سامانه مسار وزارت حج عربستان صدور ویزای الکترونیکی حج تمتع ۹۷، باید این اطلاعات را با سرعت و با دقت وارد کنند.

وی عنوان کرد: در عملیات حج تمتع. ۹۶ ویزای الکترونیکی در اختیار زائران قرار گرفت که تجربه‌ای بسیار مثبت و مناسب در حج تمتع بوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت با تاکید بر اینکه نام و اطلاعات زائران باید صحیح وارد شود، گفت: در صورت ورود اطلاعات نادرست برای ویزای الکترونیکی، امکان جبران وجود نخواهد داشت.

آزاد تاکید کرد: کار ثبت اطلاعات و صدور روادید الکترونیکی باید به صورت تمام وقت انجام گیرد و این رویکرد برای تسهیل امور زایران قابل تقدیر است.

وی افزود: اعزام‌های حج تمتع ۹۷ در تاریخ ۲۷ تیرماه انجام می‌گیرد و عوامل ستادی نیز زودتر اعزام می‌شوند که ویزای این عزیزان و زایران باید در زمان مقتضی تهیه و تحویل شود.

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 786699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =