در روز سه شنبه ۲۲ اسفند، استیضاح وزیر کار بازدید زیادی داشت. خبرهایی هم درباره تعرفه خروج از کشور و فیلم‌های نوروز امسال پربازدید شدند.

در سرویس سیاست، گزارشی از استیضاح ربیعی، وزیر کار و تعاون پر بازدید شد. واکنشی که غلامحسین کرباسچی به سخنان احمد توکلی درباره تهدید دولت داشت هم مخاطبان زیادی پیدا کرد. اظهار نظر آیت‌الله جنتی درباره برخورد قاطع با رقص و برداشتن روسری نیز پرخواننده شد.

در سرویس اقتصاد، گزارشی درباره قیمت دلار در سال آینده پربیننده شد. خبری درباره تعطیلی غول‌های اسباب بازی سازی هم توجه عده زیادی از کاربران را به خود جلب کرد. تعرفه خروج از کشور در سال ۹۷دیگر پربازدید این سرویس بود.

در سرویس فرهنگ، عکسی کمتر دیده شده از محمدرضا و همایون شجریان کنار اکبر عبدی در حال پریدن از روی آتش کلیک زیادی خورد. گزارشی درباره فیلم‌هایی که نوروز امسال روی پرده می‌روند هم دیگر خبر پرکلیک این سرویس بود. بسیاری نیز خواستند بدانند نقش متفاوت رامبد جوان در فیلم جدیدش چیست.

در سرویس جامعه، نوشته‌ای از ترانه علیدوستی برای مرگ برادرش در چهارشنبه سوری پربازدید شد. خبر محکومیت صادق زیباکلام نیز توجه مخاطبان را به خود جلب کرد. همچنین شرایط مرخصی زندانیان در ایام نوروز کلیک زیادی خورد.

در سرویس بین‌الملل، اعلام علت برکناری تیلرسون توسط ترامپ از بازدیدترین خبرهای امروز بود. همچنین مخاطبان زیادی بر روی خبری با تیتر دستیار شخصی ترامپ از کاخ سفید اخراج شد کلیک کردند. عکسی از کماندوهای زن پلیس پاکستان نیز بیننده زیادی داشت.

در سرویس ورزش، اظهارنظر شفر بعد از بازی استقلال-العین پرخواننده شد. در ادامه، خبر انصراف کشتی ایران از حضور در جام جهانی آمریکا مورد توجه قرار گرفت. تصویری از ۲ دختری که قصد داشتند با پوشش پسرانه وارد ورزشگاه تبریز شوند هم کلیک زیادی را به خود اختصاص داد.

در سرویس طنز و کاریکاتور، کاریکاتوری با عنوان پاداش ویژه داور جنجالی استقلال-العین! مورد توجه قرار مخاطبان قرار گرفت.

58244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 762589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =