آثار بخش مسابقه “هر شهروند یک فیلم کوتاه” جشنواره هفتم معرفی شدند.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز به نقل از ستاد خبری هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان، بخش " هر شهروند یک فیلم کوتاه" جشنواره حسنات امسال برای دومین بار در دستور شورای سیاستگذاری این جشنواره قرار گرفت و خوشبختانه با اقبال عمومی مردم نیز رو به رو شد.

بنا بر اعلام دبیرخانه جشنواره حسنات پس از اعلام فراخوان بخش " هر شهروند یک فیلم کوتاه" تا پایان مهلت ارسال آثار که ۲۵ فروردین ماه اعلام شده بود، بیش از یک هزار اثربه دبیرخانه ارسال شد.

گفتنی است که پس از پایان مهلت ارسال آثار هیات انتخاب این بخش شامل آقایان احمد رضایی دارافشانی (رییس کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان، شکرالله شفیعی (کارشناس انیمیشن و مدیر هنری و تولیدات کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان) و مصطفی حیدری ( رییس دفتر سینمایی سازمان فرهنگی شهرداری اصفهان) کار ارزیابی آثار را انجام داده و در نهایت ۶۷ اثر به بخش مسابقه هفتمین جشنواره حسنات راه یافتند.

اصفهان، تهران، قم،‌خراسان رضوی و گیلان پیشتاز ارسال آثار به بخش " هر شهروند یک فیلم کوتاه" جشنواره حسنات بودند که در نهایت از شهرهای اصفهان۲۰ اثر، تهران۹ اثر، قم۷ اثر، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی ۵ اثر، زنجان، خوزستان و کردستان ۳ اثر، فارس و آذربایجان غربی ۲ اثر و بوشهر، کرمان، هرمزگان، یزد، گلستان، مازندران، البرز و ایلام هر کدام با یک اثر به بخش مسابقه جشنواره حسنات راه یافتند.

لازم به ذکر است که آثار راه یافته به بخش مسابقه "هر شهروند یک فیلم کوتاه" جشنواره حسنات از ۲۲ تا ۲۵ اردیبهشت ماه در پردیس سینمای خانواده، فرهنگسرای اسوه ، سالن اجتماعات باغ غدیر، هنرسرای مهتاب و فرهنگسرای اندیشه به نمایش درآید.

لازم بذکره که ۵ اثر از آذربایجان شرقی در بخش هر شهروند یک فیلم کوتاه اصفهان به رقابت می پردازد که چهار اثر در بخش فیلم از آثار جناب یعقوب جدیری با عنوانهای طیف و نخ/ موزائیک/طعم تلخ/نذر مرضیه هستند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 773180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =