ایرنا نوشت: گروه تروریستی داعش یکشنبه شب با انتشار فیلمی از سه فرد ناشناس مدعی شد که آن ها حمله تروریستی روز گذشته در اهواز را انجام دادند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، این فیلم که در خبرگزاری اعماق داعش منتشر شده سه فرد ناشناس در داخل یک ماشین را نشان می دهد که مدعی است درحال رفتن به محل رژه نظامی در اهواز هستند.

براساس گزارش، در این فیلم دو نفر به زبان عربی صحبت می کنند و فرد سوم درحالی که به فارسی صحبت می کند، بیان می کند که نیروهای سپاه پاسداران هدف حمله آن ها است.

عامل داعشی حمله به مردم اهواز

در فیلم منتشر شده اشاره ای به این موضوع نشده است که رژه نیروهای مسلح در اهواز هدف عملیات تروریستی آن ها است.

خبرگزاری الاعماق وابسته به گروه تروریستی - تکفیری داعش روز گذشته (شنبه) در فضای مجازی گزارش داد: داعش اعلام کرده که عناصر انتحاری این گروه تروریستی به تجمع نیروهای مسلح ایران در شهر اهواز در جنوب ایران حمله کرده اند.

عامل داعشی حمله به مردم اهواز

پیش تر گروهک تجزیه طلب «الاحواز» مسئولیت حمله تروریستی به مراسم رژه اهواز را برعهده گرفته بود.

از دیدگاه کارشناسان این اقدام گروهگ تروریستی داعش با توجه به سوابق قبول مسوولیت اقدامات تروریستی قبلی در برخی از مناطق جهان با هدف خودنمایی به خاطر شکست های وارده به آن به خصوص در عراق و سوریه صورت می گیرد.

عامل داعشی حمله به مردم اهواز

در حمله تروریستی صبح روز شنبه به مراسم رژه نیروهای مسلح استان خوزستان در شهر اهواز به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس 25 نفر شهید و بیش از 69 نفر نیز زخمی شدند.

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 806847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام GB ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    4 0
    با این کارتون راه رسیدن به جهنم رو برای خودتون کوتاهتر و هموارتر کردین، خیلی زود به تیر خشم ملت ایران گرفتار و به درک واصل می شوید.
  • دانشجو GB ۰۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    3 0
    گفتند داعش نابود شده بعدش جشن گرفتند و شیرینی پخش کردنند ،،، پس الان اینها چی میگند مگر داعش نابود نشده بود؟؟؟
  • عباس A1 ۰۴:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    7 0
    سلام، عکس منتشر شده از دو تروریست به درک واصل شده با تصویر این سه نفر داعشی تفاوت داردو این گویای این مسئله است که این فیلم تبلیغاتی است وجهت ابراز وجود تهیه ومنتشر شده است.دولت داعش نیست ونابود شد واگر صدایی از ته چاهی بلند می شودچند داعشی ترسو وبزدل هستند که از میدان جنگ با لباس زنانه فرار کرده اند.