بلیت فروشی پرسپولیس - السد، چیزی شبیه پیش فروش خودروهای داخلی!

بلیت فروشی دیدار پرسپولیس - السد یکی از حاشیه‌های چند روز اخیر فوتبال ایران بوده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تماشاگران پرسپولیس - السد برای بلیط جایگاه 35 هزار تومان و برای روبروی جایگاه 30 هزار تومان پرداخت کردند. هواداران برای بلیت پشت دروازه ها یا طبقه دوم هم 15 هزار تومان هزینه کردند. اما این قیمت ها پایان فروش بلیت ها نبود و بازار سیاه تماشای بازی برگشت نیمه نهایی تازه آغاز شده بود.
بلیت فروشی این دیدار که ابتدا قرار بود ساعت 18 پنجشنبه انجام شود، به ساعت 9 صبح شنبه موکول شد. هواداران پرسپولیس مشکلات بسیاری برای خرید بلیط داشتند؛ از خریده شدن بلیت با کد ملی آنان تا قطع شدن سایت فروش. پس از همه دردسر ها، بسیاری از هواداران نتوانستند بلیت باشگاه مورد علاقه شان را خریداری کنند چرا که ظرفیت بلیت های جایگاه و روبروی جایگاه تنها در 10 دقیقه به اتمام رسید. تنها چند دقیقه پس از پایان فروش اینترنتی، بازار داغ و سیاه بلیت فروشی در فضای مجازی رونق گرفت.
پس از افزایش شدید قیمت ها در بازار سیاه و اعتراض هواداران به کمبود بلیت، باشگاه پرسپولیس ادعای پیشین خود را تکذیب کرد و به هواداران اعلام کرد در روز مسابقه نیز توانایی خرید بلیت را خواهند داشت. همچنین، هوادارانی که خرید اینترنتی کردند، تنها با تطبیق کد ملی خود و کد ملی ثبت شده در بلیت قادر به ورود به ورزشگاه بودند. شرایطی که می توانست باعث بی نظمی بیشتر شود.

ببلیت فروشی باز ی پر سپولیس
هر چه به زمان شروع این بازی نزدیک تر می شدیم، قیمت بلیت ها بالاتر می رفت. یکی از عجیب ترین نمونه ها، قیمت سه میلیون و هشتصد هزار تومانی بلیت جایگاه ویژه بود. تبلیغی که نخستین بار در اپلیکیشن دیوار مشاهده شد. تبلیغات عجیب دلالان در دیوار آن قدر جنجالی شد تا در نهایت صفحه اینستاگرام دیوار در حمایت از حقوق مشتریان خود تمامی آگهی های بلیت فروشی را حذف کرد.
حواشی بلیت فروشی رقابت پرسپولیس - السد تمامی نداشت. ساعاتی مانده به آغاز این مسابقه، شایعه رایگان شدن طبقه دوم ورزشگاه آزادی مطرح شد. شایعه ای که با توجه به استقبال بی مثال هواداران پرسپولیس، قابل باور نبود. در نهایت حدود ساعت 4 عصر بود که با پر شدن سکوهای ورزشگاه آزادی، ماجرای بلیت فروشی بازی پرسپولیس - السد هم به پایان رسید.
گرچه این ماجرا به پایان رسیده، اما این بلیت فروشی، یادآور پیش فروش خودروهای داخلی است که در طول چند دقیقه، همه خودروها فروخته می شود.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 814779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =